onsdag 31. mars 2010

Bursdagsgave

Tusen tusen  takk for alle hyggelige hilsner jeg har fått i det siste, jeg blir både rørt, glad og ydmyk når jeg leser.  Tusen takk og for alle awardene, skal sette meg ned i kveld :-)
Setter utrolig pris på bloggene deres og all inspirasjonen jeg henter der, gleder meg til en bloggrunde i kveld.
Det er helt surrealistisk hvordan jeg gikk fra et par kort i månden til flere kort i uken. Denne hobbyen gir meg så mye glede og det er utrolig hvor masse jeg lærer på besøk her og der; TUSEN TAKK.

Har de siste dagene puslet med en gave til søsteren min som kommer på påskebesøk. Denne gaven er inspirert av blogg besøk hos blandt andre Inger Marie og Connie; tusen takk jenter :-) Videre har jeg denne høsten lært å hekle av ei god venninne, så  jeg har også heklet et sjal i deilig mykt garn som en gang skulle bli et skjerf til meg selv. (rart hvordan det vi lager til oss selv aldri blir ferdig?). Beklager at bildet ble litt dårlig....

Ha en super påske der ute!!!

Klem Guro



24 kommentarer:

  1. Utrolig nydelige lys, de tenker jeg hun blir glad for! Og sjalet også, kjempefint, så flink du er! reiser til fjells i morgen vi, med sekken full av garn, så får vi se hva det blir til...;)

    SvarSlett
  2. Glemte å si GOD PÅSKE! :))

    SvarSlett
  3. Så flotte lys :-)Herlige motiver! Så flink du er til å hekkle.Riktig lekkert ble det :-)

    SvarSlett
  4. Kjempefine lys, en koselig gave å få. Sjalet du har heklet var også flott, skulle ønske jeg kunne både hekle og strikke...men der kommer jeg til kort. Har ikke tall på hvor mange ganger noen har forsøkt å lære meg dette, men selv har jeg innsett at strikkepinner og jeg går ikke overens i det hele tatt. ;o)
    God påske til deg!
    -klæm-

    SvarSlett
  5. Så lekre lys, de var nyyydelige!

    Du har så mye vakkert i bloggen din....

    God påske!

    SvarSlett
  6. Så flotte lys og sjal du har laget! Og du har mye fint og flott ellers på bloggen din åg :)

    Påskeklem!!

    SvarSlett
  7. Hei! Har noe i bloggen min til deg;)) God Påske!

    SvarSlett
  8. Hei!
    Knallfine lys! -heldige søster:)
    -Sjalet var og virkelig flott! -får alltid lyst til å prøve meg når jeg ser slikt, for det er jo kos å holde på med:) -men, prosjekter i fleng når det gjelder strikking med ulike lengder på armer, trange halser og størrelse XXL, så da lar jeg det heller være:))
    Ha en riktig God Påske:)
    Påskeklem

    SvarSlett
  9. Herlig sjal du har laget!!! Så virkelig godt og mykt ut ;)
    Og kjempeflotte lys! Utrolig søte ;)
    Ta en titt i bloggen min, det er noe til deg der ;)

    SvarSlett
  10. du må også have en god påske.
    knus Pia

    SvarSlett
  11. Å så fint :o)
    Har du laget lysene med vanlig ark til skriveren? Eller har du kopiert over på noe annet, så dem kan brennes?

    Nydelig sjal også. Lekkert.
    Påske klem

    SvarSlett
  12. Åh, så lekre lys du har laget! Du kan godt få adoptere meg- da vet du hva jeg ønsker meg i bursdagsgave neste år (*fnis*)

    Synes du er riktig så flink til å hekle jeg!!

    Ha en riktig god påske, Guro!

    SvarSlett
  13. Søte lys..... Jeg er så tungnem at jeg ikke har greid å tenke lys annet enn til jul. Så der satte du meg på en lysende ide.
    Og så herlig sjal du har heklet.
    Takk for hyggelige ord i bloggen min og takk for at du la deg som følger.
    Begynte å bli redd ingen ville legge seg til, jeg... :)

    SvarSlett
  14. Disse lysene var virkelig lekre og sjalet ser deilig ut. Hvordan dekorerer du lysene? Mener å ha lest at man kan bruke silkepapir som er stemplet og holde dette stramt rundt lyset og varme med varmepistol? Takk for hyggelig kommentar i bloggen. Det er ganske hyggelig i denne blogverdenen. ;)

    SvarSlett
  15. Så lekre lys...
    Jeg skjønner hva du mener med at det vi lage til oss selv ikke blir helt ferdig...
    God påske.

    SvarSlett
  16. Vackra ting du gjort!!!
    Glad påsk!
    Kram, Britt-Inger

    SvarSlett
  17. Lekkert alt sammen!!! Du er kjempeflink!!!
    Påskeklem fra Mona :0)

    SvarSlett
  18. Så nyyydelige lys du har laget til din søster!
    Lekkert sort sjal til deg selv også:-)

    Påskeklem fra Laila.

    SvarSlett
  19. nydelige lys og sjal, dette varmer på mer enn en måte!

    God påske,
    klem Jorunn

    SvarSlett
  20. åh..... du milde såååå smuk

    rigtig god påske .

    SvarSlett
  21. hekling er gøy og det sjalet så riktig flott ut.
    og de lysene var bare kjempstilige.
    ønsker deg en flott påske.

    SvarSlett
  22. Nydelig Guro, både lys og sjal!
    Ha en superduper herlig påske!
    Klem

    SvarSlett
  23. Kjempeflotte lys du har laget og stilig sjal.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails