torsdag 1. april 2010

Award "En blog med sjarm"


Jeg har vært så heldig å motta denne herlige awarden av flere herlige jenter de siste dagene; tusen tusen takk, setter veldig stor pris på at dere tenker på meg :-) Blir ydmyk og rørt av å få alle disse på en gang

Helle
Connie
Sivic
Laila
Sølvie
Aud Kirsten
Anne L
Anne Lene
Lilles Hule
Trine P
Bojose
Anette

Stikk innom å se på alt det flotte de lager :-)

Med awarden fulgte det noen regler, så jeg skal sende den videre til 12 andre. Dette syntes jeg er like vanskelig hver gang, alltid redd for å glemme noen.
Men får plukke 12 denne gangen også :-) Jeg gir dem selvfølgelig tilbake til de 12 jeg mottok den fra; dere har gjort meg veldig gladalle sammen!

Velger å gi den videre til:
1.Hilde S ei god venninne fra studiedagene som er en kløpper til å lage kort og scrappe.
2.Randi ei av dem jeg er blitt mer kjent med her inne og som jeg setter stor pris på. Hun er en mester  med farger og kreative løsninger.
3. Ugla har en herlig blogg med masse forskjelig, og jeg setter veldig stor pris på de personlige og hyggelige kommentarene hennes. Hun har nylig laget en nydelig rosa eske med hank.
4. Unni kom over bloggen til Unni på en av mine mange "vandringer".Hun lager masse forskjellig, strikker, lager kort og har litt hverdagsbilder. Falt totalt for ett av dåpskortene hennes.
5. Linda SS har en relativt ny blogg. Hun har herlige hverdagsbilder og kort. Setter veldig pris på å bli kjent med henne her inne
6 Kim Piggott Kim has one of the blogs I admire the most. Her usage of glitter is amazing, and the cards have such lovely atmospheres.
7. Catti Catti har en superkoselig blogg med både hverdagsbilder og herlige kort. Setter veldig pris på de koselige sporene hun legger igjen. Falt helt for 5 ting som gjør meg glad innlegget hennes.
8. Karin Lager utrolig masse flott i vintage stil.Hun har blandt annet laget vintage vaskepulver oppbevarere og "pusset" opp en gamel bok. Setter også pris på alle kommentarene hennes.
9. Lambi lager masse herlige LOer, men lager også søte kort :-) Hun er en av dem jeg er blitt mest "kjent" med her,og jeg setter stor pris på å ha truffet henne her!
10 Knerten Knerten lager veldig masse forskjellig og er veldig kreativ. Vi satt begge to å lengtet oss til ski her for ikke så lenge siden ;-)
11. Bestevenn her finner man de utroligste LOer og hun lager også flotte kort. Siste DT bidraget hennes hos  KortOMania er bare superkreativt!
12. Ida  Ida lager veldig masse flotte kort. Sjekk ut den stilige svartt hvitt rockescenen hun laget til en av utfordringene hos scrappekammeret, ordentlig tøff!!

5 kommentarer:

  1. Å, så hyggelig; tusen takk, Guro. Så koselig at du legger inn en kommentar om hver enkelt du velger å gi denne awarden til; det gjør det mer personlig :-)
    Kjempehyggelig at du vil være med på candy'en jeg har også; lykke til !

    SvarSlett
  2. Så koselig, Guro! Tuuuusen takk for både award, koselige ord og skryt av både kortene og bloggen min. Har vært lite kortlaging i påsken, men satser på at jeg kommer mye sterkere tilbake etter påske. Fortsatt god påske til deg! :o)
    -klæm-

    SvarSlett
  3. Åååå,Guro så kjempe hyggelig! Nå ble jeg skikkelig glad!!! Tusen takk!!! :) Har fått påske besøk så er bare en snartlig natt tur innom bloggen min nå,men lover at jeg skal gjøre noe med denne så fort jeg er fri til å sitte mer på dataen i slutten av påsken! :) Men uten tvil fortjener du den selvsagt i retur! Setter kjempe stor pris på å ha blitt kjent med det også og får kjempe masse inspirasjon av å se på alt det flotte du lager og legger ut! Stor påske klem fra Elise (Lambi) :)

    SvarSlett
  4. Åh, så koselig! Tusen takk! Du får den selvsagt tilbake! Og jeg skal se om jeg får tid til å sette meg ned litt å skrive om den ;) Kos deg videre i påska! Klem ;)

    SvarSlett
  5. Tusen, tusen takk Guro, det var en veldig hyggelig overaskelse på langfredag morgen... Selvfølgelig skal den tilbake til deg da jeg elsker bloggen din og finner utrolig masse inspirerende her inne..

    Påskeklem fra meg..

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails