torsdag 15. april 2010

Award :-)


Jeg fikk i starten av uken denne flotte awarden av Hege; tusen takk Hege!!!
Ta en titt innom bloggen hennes så finner dere masse flott :-)
Har også fått awarder av Knerten, Linda SS og Sakkalo; og ble veldig glad for dem også, tusen takk jenter!!! Ble helt rørt av de fine ordene fra Knerten. Blogglandia er jammen en trivelig plass :-D

 
Her har tiden flydd og jeg har hatt masse å gjøre. Koste meg med mitt 3 kurs i går, og det var veldig gøy.
Traff til og med ei av bloggvennene mine og det var ordentlig stas; koselig å treffe deg Linda :-)

 
Har dessverre ikke fått laget noe, men håper å få tid i kveld :-)

 
Med awarden fra Hege fulgte 7 punkt,og man skulle gi den til 7.

 
7 fakta om meg:
  1. Jeg syntes våren er herlig!
  2. Har nettopp plantet en haug med frø som jeg håper det blir blomster og grønnsaker av.
  3. Har fått dilla på smoothie
  4. Syntes det er veldig koselig å høre fuglene kvitre
  5. Er fasinert over alt man kan gjøre med papir, og alt det flotte som er i bloggene jeg besøker
  6. Syntes vi har det veldig bra i Norge
  7. Drømmer om å dra på scrappetreff

 
Velger å gi denne videre til:
Mette
Eva Helen
Bodil
Laila
Bestevenn
Benedicte
Sanna

 
Klem Guro

5 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk, Guro! Så koselig å få award fra deg:-) Skal legge den ut på bloggen min i nærmeste fremtid!

    Håper du får til å komme på et scrappetreff på disse kanter en gang..hadde vært koselig å hilse på deg IRL:-)
    Ha en fin kveld! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden, det var hyggelig.
    Jeg sender den tilbake til deg....
    Klem fra Sanna.

    SvarSlett
  3. Tusen hjertlig takk for at du vil gi meg denne Guro!! Setter stor pris på alle awarder jeg får , synes det er veldig hyggelig. Jeg setter også pris på ha deg deg som bloggvenn, alltid hyggelige kommentarer fra deg og ikke minst er du en stor inspirasjonskilde!!
    Håper jeg ser deg på Scraporama!!
    Stor klem Mette

    SvarSlett
  4. Tusen takk. Det var koselig. Du får den tilbake :) Takk for alle hyggelige komentarer i bloggen min. Klem :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk så masse for at du tenkte på meg og sender den tilbake til deg.
    Jeg skal få lagt den inn på bloggen min etter vært og takk for tipset ang.Serviettene.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails