torsdag 22. april 2010

Stjernebok; ikke helt ferdig

Sist tirsdag var jeg på kurs hos Scrapshop, og der lærte vi å lage stjernealbum. Traff Linda der, det er første scrapperen jeg skriver med jeg har truffet, veldig koselig, selv om jeg ikke skjønte det var henne med en gang ;-) Jeg har lenge vært fasinert av disse stjernealbumene og det var veldig gøy å komme i gang med sin egen. Jammen tar det tid, men det er absolutt verdt det.
Albumet var bare et skjelett da jeg tok det hjem, så siste finish er tatt hjemme. Mangler fortsatt ei side i tillegg til forsiden, men det kommer :-)
Dette er en fødselsdagkalender, og kalender sidene vi fikk utdelt var litt store, så jeg har forsøkt å tilpasse dem litt etter hva det er palss til; vil jo gjerne ha med litt pynt og ;-)

Her på vestlandet er det helt herlig om dagen, sola skinner og stadig flere blomster titter fram. Vi har satt en del frø i år, og foreløpig er det agurkplantene som ser mest lovende ut. Har også noen jordbærplanter så nå drømmer jeg om jordbær fra egen hage.

Ha en fin ettermiddag/kveld alle sammen, og takk for alle de hyggelige kommentarene jeg mottar, setter utrolig stor pris på dem!
Klem Guro


Sett ovenfra

Mars/april

Mai/juni m skrivefeil jeg må fikse ;-)

Juli /august

September/oktober

November/Desember

Januar/ februar

29 kommentarer:

  1. Så flott denne stjerne boka er :-) God ide med å lage bursdags bok av den.Selv så har jeg laget ett som ble ett lite album.Ligger inne på bloggen min under album/skrappesider.
    Ha en flott kveld Guro :-)

    SvarSlett
  2. Åhh, så knall flott!! Nydelige farger og pynt du har brukt.

    SvarSlett
  3. Flott stjernebok, gleder meg til å se den ferdig!
    Klem Jorunn

    SvarSlett
  4. Så herlig stjernebok du lager, Guro. Flotte farger og nydelig pynt. Kjempesmart å lage den som bursdagsbok, et slikt prosjekt tar tid ja!
    Ha en flott dag videre:)
    Klem Hege.

    SvarSlett
  5. Wow, så lekker stjernebok! Nydelige farger og pynt så langt:-) Lekre blomster side for juli/august! Så fine stempel motiv du har fargelagt rundt omkring også:-) Smart å bruke den som en bursdagsbok!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Å,den er nyydelig,Guro!
    Lekre farger og pynt :o)
    Stilig å ha det som en bursdagsbok :)
    Ønsker deg en flott kveld.

    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  7. Denne var morsom...
    Skjønne farger og mange herlige detaljer. Du er jammen flink.....

    SvarSlett
  8. Den ble kjempesøt.. Kan du lage en turtorial på den ? Har så lyst å lage ett sånnt =) Ser litt vanskelig ut..

    SvarSlett
  9. Så utrolig flott den blir, og kjempesmart å lage den som fødselsdagskalender! Jeg har ikke prøvd meg på stjernebok ennå, men jeg må bare få prøvd meg på det etter hvert, selv om det ser ut som det er masse jobb :-)

    Ha en riktig fin fredag og helg!

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  10. Jøss, så flott denne er. Nydelige farger og masse herlige detaljer. Denne ligger det nok mye jobb bak ja. Flink er du! :) Klem

    SvarSlett
  11. Kjempeflott, Guro!
    Så herlig med skikkelig vår da! Her har det heldigvis tint kjempegodt i det siste, kanskje det blir montering av trampolina snart :) Men om du ser i bloggen min, så ligger det snøbilder tatt for bare en uke siden da jeg laget snøskulpturer sammen med elevene på skolen der jeg er.... He he ;)
    Ha en kjempeherlig kveld!
    Klem

    SvarSlett
  12. Imponerende stykke arbeid, dette, Guro ! Så gøy at du har vært på kurs; det er alltid hyggelig; og ekstra bonus blir det når vi får treffe andre bloggere som vi bare har truffet på nett gjennom denne hobbyen vår :-)

    SvarSlett
  13. Kjempeflott stjernebok Guro!! Har aldri laget en slik selv, men kan tenke meg at det er mye arbeid ja :) Herlige pyntede sider ;)

    SvarSlett
  14. Så flott denne stjerneboka er Guro! Har aldri prøvd meg på en slik en. Det må være litt av en jobb! Smart å kombinere med fødselsdagsbok da!
    Takk for hyggelige kommentarer du legger igjen hos meg!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  15. Så nydelig, Guro!!

    SvarSlett
  16. wow så flott denne var! Dem er så fine slike stjerne bøker! smart idè å bruke dem til bursdagskallender da :D
    klemmmm

    SvarSlett
  17. WOW, så flott den var!!! Har en selv liggende, halvveis ferdig og uten pynt og bilder.Blir visst aldri ferdig heller.... så mye arbeid, "ler"!
    Din ble ihvertfall fantastisk:0))
    Klem

    SvarSlett
  18. Kjempekoselig å treffe deg Guro og kurset var kjempekjekt og inspirerende. Boka de ble jo kjempeflott. Jeg skal på treff med Scrapping.no jenter ikveld og har da planer om å gjøre min ferdig. Og når det gjelder været her på vestlandet, så SNØR det nå. Håper inderlig det du har plantet overlever. Ønsker deg en flott og kreativ helg.

    SvarSlett
  19. Heisann!
    Tusen takk for koslig komentar i bloggen min!
    Wow, så utrolig flott album! Har lenge hatt lyst til å prøve meg på et slikt et, men det ser så vanskelig ut..:o)

    Ha en herlig helg!
    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  20. Hei Guro
    Utrolig fint album. Har ikke sett maken til det før, men syns det var skikkelig flott.

    Tusen takk for koselig kommentar og at du besøker blggen min.
    Klem Nina

    SvarSlett
  21. Så lurt med en stjernebok-kalender! Stjerne bøker er så fine og jeg har lenge hatt lyst å lage en selv - men da må jeg gå på kurs for jeg trenger virkelig å få det inn med teskje slike oppskrifter, he he...

    Du verden så mye du rekker å lage. Jeg har 39 innlegg i år og du hadde 120 inlegg. Utrolig kreativ og du får virkelig gjort så mye. Hvordan finner du tid til alt dette?

    Ha en god helg. Godt været er fint hos deg og heldigvis kom godværet til østlandet også. Har vært ute og puslet rundt huset sammen med mannen min. JEg har plukket søppel med en sånn tang og ryddet leker som dukket opp under snøen litt her og der. Mye å gjøre men det ser veldig mye bedre ut rundt huset nå.

    SvarSlett
  22. Gørrstilig stjernebok. Flotte farger og detaljer.
    Blir lekkert ;o)

    sitter nå og sliter litt med et bursdagskort som jeg ikke blir helt fornøyd med.

    Har motiv og farger og alt - men hva pokker pynter man et kort som skal til en mann? hehe

    Tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen min, er så utrolig koselig ;o)

    Ha en herlig helg.

    Klem

    SvarSlett
  23. WOW kjempe lekker stjernebok og for en jobb det må være å lage en sån en?

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  24. Såå flott og stilig Guro!! Dette er masse arbeid, men det blir utrolig flott så da er det jo vært det!!
    Klem Mette

    SvarSlett
  25. Herremin denne var flott, mye arbeid og sjel i denna det er heilt sikkert.
    Kan ikke venta det å se den ferdig..
    klem:)

    SvarSlett
  26. Så flott stjernebok! Ta en titt innom vår blogg - der ligger det en hyggelig overraskels til deg som takk for mange kommentarer i bloggen vår. Send oss også din adresse :-) Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby

    SvarSlett
  27. Hei Guro
    Takker for alltid flotte kommentarer i bloggen min,sånnt gleder meg ;-)
    Kjempelur ide å lage stjernealbumet som en fødselsdagsbok!!!
    Du er dyktig og kreativ !!
    Go'e ønsker for uka
    Klem fra Helle

    SvarSlett
  28. Denne var jo bare skikkelig herlig !!
    Såg omfattende ut :) Fint pynta og fin fødselskalender.
    Ha en fin dag !
    Klem Toini

    SvarSlett
  29. Kjempefin stjernebok du har her. Flotte farger. Koselig at du har vært innom hos meg å kommentert.Har lagt meg som følger her. Line

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails