mandag 5. april 2010

DT kort Scrappekammeret

Nå har vi sluppet en ny utfordring hos Scrappekammeret; nummer fem i rekken. Her er teksten denne gangen:
Utfordring # 5 - Kammerpikenes Tema med en Twist; LYS/LYSNING og bruk fargene rød/gul/orange og grønn .

Jeg har laget et easelcard og har brukt en tekst jeg liker veldig godt. Kortet er pyntet med blomster fra sponsoren vår I am Roses samt blomster fra Kort&Godt.
Siden det går mot vår og blir grønnt og fint ute, har jeg pyntet med masse blomster:-D
Papiret jeg valgte Que Sera Sera er et av dem jeg har brukt flest ganger, syntes det er så herlige farger i det, for ikke å snakke om mange.Utrolig nok var det både rødt, gult, orange og grønt,slik at fargene i kortet allerede var sikret.
 Men tror dette var det siste jeg har, så nå får jeg finne på noe nytt ;-)

Har pyntet med masse blomster denne gangen og også et par marihøner og en sommerfugl.


Søtt bilde med litt glitter

Teksten fra Kreativ Hobby har fått et par halvperler

Papir: Que Sera Sera Yellow Paradis samt Bazill i rød, gul og 3 grønn toner
Blomster: I am Roses, Kort &Godt, Prima
Tekststempel: Kreativ Hobby

34 kommentarer:

  1. åååå det blir bare finere og finere for hver gang jeg ser dette kortet!:D
    du er så flink! klemmmmmmm

    SvarSlett
  2. Riktig lekkert kort Guro :-)

    SvarSlett
  3. Åh, gosj, så utrolig lekkert *dååån* Super nydelig med alle blomstene og glitret!!

    SvarSlett
  4. Det var et aldeles nydelig vårkort med masse lekker pynt :-)

    Ønsker deg en kjempefin 2. påskedag!

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. Utrolig lekkert kort Guro, og nydelig pyntet (",)
    Håper du har hatt en flott påske, hilsen fra Karin

    SvarSlett
  6. SÅ flink du er!
    Her inne var det mye kreativt og flott!!
    Så mye vakkert du lager, hit kommer jeg tilbake:))
    Ønsker deg en strålende mandag!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  7. Rett og slett flott!! Herlig med alle blomstene og motivet er en perle i seg selv!
    Klem Mette

    SvarSlett
  8. åhhhh Gosj....Sååå Nyyyydelig kort!Flotte detaljer med blomstene,bladene,tekst og så skjønt vintagebilde som passer perfekt til fargene du har brukt.

    KLem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  9. Hei på deg, og tusen takk for koselig hilsen i bloggen min!
    Du og du, så mye fint du lager, må nok legge deg inn i blogglista mi! ;-)
    Ha en fin apriluke! :-D

    SvarSlett
  10. Rigtig flot kort.
    Tak fordi du kiggede forbi.

    SvarSlett
  11. wawwwww total lækkert kort, skønne detaljer.

    SvarSlett
  12. tittei :D
    ligger en liten ting til deg i bloggen min ;)
    klemmm

    SvarSlett
  13. Fy søren så mye flott du lager!! Sko ønske eg var like kreativ innen kort som du er!!

    Tusen takk for adwarden, får se om jeg tar den, er ikke så flink til det der :S Men TUSEN TAKK for det du hadde skrevet om meg. Ble glad når jeg leste det :o)

    Klem

    SvarSlett
  14. Sååå nydelig, skal si du har fått fint til å kombinere disse fargene!

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  15. Nydelig kort! Lekre blomster! -og motivet er jo så sjønt:)
    Klem T

    SvarSlett
  16. Så utrolig flott kort! Uvanlige farger for meg, men du verden så lekkert! Kanskje jeg får tid til å kaste meg med på utfordringen.
    Takk for utrolig koselige kommentarer hos meg -det varmer!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  17. Dette ble et nydelig easel-kort, Guro!
    Herlige farger og så mange lekre blomster i forskjellige størrelser:-) Hel knæsj!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  18. tusen takk for alle koselige kommentarer jeg har fått på veldig kort tid. kjempekoselig.
    et lekkert kort du har lagd her i herlige farger.
    klem pia

    SvarSlett
  19. For ett lekkert easel card dette var.
    Fargerikt og flott.
    Nydelige blomster, og marihønene var så flotte inni alle blomstene..
    Ha ei super uke.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  20. Hei på deg Guro!
    Veldig flott Easel kort med herlige farger og (som vanlig) flott pyntet. Du er bare sååå flink... c",)
    Takk for koselige hilsner i bloggen min.Setter veldig stor pris på det.
    Klemklem fra Merete

    SvarSlett
  21. Nydelig kort, og herlig bruk av farvene.. :)

    SvarSlett
  22. Dette kortet er såå herlig! Syns det ble flott med alle fargene!

    Jeg har noe til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  23. Nydelig og sååå lekkert!
    Dette er farger jeg har boltret meg i, på mine siste kort! Det er lett å føle det herlig vårlig med de fargene sammen!! :)

    Ha ei fin uke, du også! Takk for koselige kommentarer!! :D
    Hege

    SvarSlett
  24. wow såååå flot og farverigt kort med mange nydelige detaljer, supert.
    knus Pia

    SvarSlett
  25. Skikkelig lekkert!!!!
    Hanne

    SvarSlett
  26. Kjempelekkert kort i friske farger:)
    Litt vårstemning nå;)

    SvarSlett
  27. Åh,dette kortet likte jeg veldig godt! Så mange flotte blomster du har brukt:)
    Det ser ut som jentene står like bortenfor en blomstereng,nydelig:)

    SvarSlett
  28. This is absolutely gorgeous!! Love all the flowers and butterfly! Beautiful!!

    SvarSlett
  29. Elsker dette kortet ditt, du leker med farger. Og hver gang blir resultatene aldeles nydelige, takk for masse inspirasjon.
    klerm:)

    SvarSlett
  30. Ååå, så fargerikt og lekkert det var Guro!:)
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Jeg har vært sløv på bloggefronten i det siste, men nå skal jeg prøve å skjerpe meg.;)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  31. SÅÅÅ herlig - dette er et ordentlig gla'kort! Snakk om å gi meg sommerfølelse!
    Flotte detaljer og knallsøtt motiv også.
    Ha en fortsatt fin dag!
    ♥ Sakkalo ♥

    SvarSlett
  32. Åhhh dette kortet var flott Guro! Så lekkert, alle de flotte detaljene, glitterlimet rundt kanten av bildet og alt! Nydelig!

    Har en liten oppmerksomhet til deg i bloggen min om du titter innom!

    Klem Kari

    SvarSlett
  33. Nydelig kort du har laget! Sommerlig og friskt med blomstrene og glitteret.
    Ha ei vidunderlig helg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails