mandag 19. april 2010

Vintagekort sukkersøtt 80

Sukkersøtt har en vintageutfordring, og jeg fikk lyst til å lage et kort til denne. Har en bestilling på et konfirmantkort, så jeg har forsøkt meg på nok et konfirmantkort :-)
Fikk lyst til å prøve noe nytt, denne gangen ble det glidelås. Ganske jentete variant, med glitter.

Dette ble et innlegg med masse bilder, men sånn er det vel noen ganger når man "leker" med kamra, tok vist litt av ;-)
Stemplene er fra Kort og Godt, Kreativ Hobby og Scrappemagasinet.
Pynt er fra Kort og Godt. Husker dessverre ikke navnet på papiret.

Ha en herlig uke der ute :-D

Klem Guro

Framsiden med glidelås

Glidelås og blomsterpynt :-)
Innsiden, med åpent felt for personlig kommentar.

Velkommen inn i de voksnes rekker.

En litt anderledes bakside; dette er det bildet som er bak glidelåsen.
Framsiden igjen

31 kommentarer:

  1. Hei Guro!

    Jøss, så tøfft med den glidelåsen!!! En vri jeg aldri har sett før iallefall, men at den må prøves- ja det er jo helt sikkert!!!!

    Dette likte jeg kjempegodt!

    SvarSlett
  2. Wow, wow dette var virkelig lekkert du.:) Tror det er første gang jeg ser et glidelås på kort. Nydelige farger og vakkert pyntet. Så flott med bilde på baksiden.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  3. Sååå utrolig nydelig kortet ble Guro (",) Virkelig kreativt å sette i glidelås og ikke minst sette samme bilde i hel størrelse på baksiden.
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  4. Kjempe fint!! :o)
    Ha en god kveld,
    klem :o)

    SvarSlett
  5. Dette var rått, Guro; du overgår deg selv ! Jeg er kjempeimponert; kreativiteten ser ikke ut til å ha noen grenser :-) Nydelig motiv, og pynt, og glidelåsen er jo et sjakktrekk. Herlig !

    SvarSlett
  6. Det ble veldig stilig med det glidelåsen på;)) Flott kort atter en gang;)

    Ha en kreativ uke!!

    SvarSlett
  7. Det var knallekkert! Kjempemorsom glidelås, og nydelige farger!!

    Ha en kjempefin uke :-)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  8. KNALLSTILIG, Guro!!!
    Du e jo helt rå på kortlaging!
    Klæm ;)

    SvarSlett
  9. wow Guro så nydeligt vintage kort med mange lækre detaljer og farver, ser super godt ud med den lille lynlås.
    knus Pia

    SvarSlett
  10. Kjempelekkert kort. Tror nok det må være min favoritt av kortene du har laget...Farger, oppsett, ja hele designet var kjempeflott. Konfirmanten blir nok kjempeglad for dette.

    SvarSlett
  11. Wow!Dette kortet var kult! Kansje jeg skal finne frem glidelåsene mine :-) Har en del liggende (fra min sy periode) Ble litt inspirert nå gitt :-) Ha en strålende uke :-)

    SvarSlett
  12. Kjempelekkert kort Guro!!
    Knalltøff effekt med glidelås :-D
    Nyyyydelig!!

    Ønsker deg en flott uke!
    Klem Mona :0)

    SvarSlett
  13. Hei Guro!!
    For et flott kort du har .
    Du må komme innom bloggen min å se hva som venter på deg!
    Klem Hege

    SvarSlett
  14. Gosh , det var kjempetfft med den glidelåsen :) Mulig jeg fikk en ide til hvordan jeg kan få brukt opp noen gamle "rester"... Flott kort!
    Nattaklem fra Toten

    SvarSlett
  15. Det var jo kjempe flott med den glidelåsen. Har også hatt lyst til å prøve det men aldri kommet så lant.

    SvarSlett
  16. God kveld Guro!!
    Mega stilig med glidelås.. DEN var ny.. c",)
    Hvor har du kjøpt den?
    Ble kjempe "rått"...
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  17. Nydelig og så flott med den glidelåsen. Mye fint å se på her :)

    SvarSlett
  18. For et NYDELIG kort, Guro! Herlige papirer, og så må jeg rose deg for din kreativitet! HIMLA kult med den glidelåsen :D :D

    SvarSlett
  19. Skikkelig kult med den glidelåsen på forsiden og et kjempefint kort. :o)

    SvarSlett
  20. Lekkert konfirmasjonskort i vintage stil!
    Stilig effekt med den rosa glidelåsen foran på kortet. Lekre mønster ark og så fint med blomstene og perlene:-)

    Takk for hilsen:-). Kan tro jeg koste meg på messa...shoppet, møtte flere blogg damer, var bare så koselig! Fikk laget noen kort før lørdags kvelden var omme da:-)

    Ha en fin og kreativ uke, Guro! Klem Laila.

    SvarSlett
  21. Hei igjen Guro!!
    Takk for tipset og koselig hilsen. Tror jammen jeg må en tur innom nettbutikken til Kort og Godt jeg... c",)
    Natta

    SvarSlett
  22. For et kort, den glidlåsen var kjempe stilig.
    Nydelig mønsterark du har brukt. Du er blitt så flink til å binde blomster.
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  23. Så utrolig stilig med den glidelåsen.
    Og kortet er nydelig!!!

    SvarSlett
  24. Lekkert kort!! Heldige konfirmanten som får dette. Ganske kjekt med glidelås - ikke sant?
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  25. Hei!
    Så utrolig stilig og orginalt! Fine farger, og de sommefuglene er lekre.
    Ida

    SvarSlett
  26. Så flott kort da...
    Har hatt lyst på slike glidlåser, men har enda ikke fått kjøpt meg noen...kanskje jeg nå kan få tak i - dette var iallefall lekkert:-)

    SvarSlett
  27. Dette kortet er bare såå lekkert da Guro! Har ikke sett varianten med bilde bak glidelåsen før...Det var tøft det og kult at hele bide også er på baksiden med ditt personlige stempel! :) Jeg må visst bli flinkere på det å pynte inni kortene også jeg - gjør det alt for skjelden og det blir så nydelig! :) Ha en fantastisk dag! Klem

    SvarSlett
  28. Hei Guro
    Ååå så flotte kort du lager,og kjempestilig med glidelåsen :-)
    Tusen takk for alltid hyggelige kommentarer i min blogg !
    Ønsker deg en kreativ kveld :-)

    SvarSlett
  29. Wow, wow, wow, noe så utrolig lekkert, og glidelåsen var prikken over i-en !!

    Klem :)

    SvarSlett
  30. Hei, og tusen takk for kommentarer i bloggen min. La deg til som følger.
    Nydelige kort du lager. Lekre rosa og hvite farger. Glidelåsen passer perfekt inn sammen med blomsterbuketten.
    Hilsen Wenche

    SvarSlett
  31. WOW - dette var råstilig :)))) Og rosa :)
    virkelig herlig

    - anja

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails