torsdag 8. april 2010

Dåpsbordkort

Søsteren min var på besøk i påsken og hadde med seg disse søte bordkortene som vi laget sammen til min datters dåp i 2003. Målet er å bruke dem i et album jeg skulle laget til datteren min for lenge siden.
Da dette ble laget, fikk man bare stempler på trekloss; og jeg hadde dette og et til med Penny Black.
Husker enda da søsteren min og jeg kom over dette for første gang i Tønsberg; hvor masse fascinerende flott som fantes. Og hvordan vi stresset med embossing, strykehjern og hennes gamle akvarell farger. Koselige minner. Håper å få tak i invitasjonen vi lagte og.
Første prosjektet vårt var min sønns dåp i 2000. Tiden flyr; og jammen er det like gøy om ikke mer fortsatt.

Vil bare takke for alle awardene jeg har fått i det siste; håper jeg har fått vært inne å takket for alle personelig. Jeg blir utrolig glad for dem, og skal prøve å få til et innlegg i løp av dagen :-)



26 kommentarer:

  1. Så søte bordkort. Må ha vært litt jobb, da, med fargelegging av hvert enkelt ? Flotte er de, hvertfall.

    SvarSlett
  2. wow! så stiligt!
    klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så söte bordskort! Men hvilken jobb dere har lagt ned i dem! :D

    SvarSlett
  4. Så søte de var! ♥ Herlig med navnet ned fra sommerfuglen sånn da og så koselig å sitte og mimre med søsteren din.

    Ha en super dag!
    Klem Kari

    SvarSlett
  5. Så søte bordkort:O)
    Mye jobb med dem.......
    Du lurte på hva jeg brukte på lys for å kunne brenne dem.
    Jeg bruker tynt silkepapir og servietter. Ikke så lett å printe ut på det, så jeg limer silkepapiret på et kopiark og printer ut.
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Aldeles nydelige bordkort! Litt av en jobb!!!
    Ha en herlig dag!
    -klem-

    SvarSlett
  7. Å, disse var da bare søte ! Hvor artig og annerledes :)Skikkelig jobb da ! Fine farger på motivet. Artig å kan ta vare på minnene :)

    Ha en fin dag :)
    Klem Toini

    SvarSlett
  8. Nydelig bordkort, Guro! Skikkelig fine:-) Koselige minner...tida flyr..7 år går fort det:-)

    Ha en fin torsdag!
    KLem Laila.

    SvarSlett
  9. Så nydelige bordkort :-) Begynte med disse treklossene jeg også :-) Ha en flott dag videre :-)

    SvarSlett
  10. Kjempeflotte!
    Tror aldri jeg har sett noe lignende så jeg ble ganske imponert:)

    SvarSlett
  11. Disse var jo kjempesøte da, virkelig artige. Klem :)

    SvarSlett
  12. Ååååååå så søte bordkort. Flotte minner fra barnedåpen :) Klem :)

    SvarSlett
  13. Det var noen utrolig søte og fine bordkort. Jeg liker så godt de stemplene der. Stempler på trekloss er vel ikke helt gått av moten? Bruker det også jeg.

    SvarSlett
  14. Nydelige borkort, tenker dere hadde jobben med disse!!! Så moro å ha tatt vare på dem.

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  15. Så nyydelige da!!Og så mye jobb det må ha vært,virkelig lekre!

    Ønsker deg en flott fredag :)

    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  16. Åhhhh så utrolig smart å bruke motivene som bordkort!!
    Men for en jobb å male mange av dem *dåne*
    Knallflotte!
    Klemmer fra Maya :)

    SvarSlett
  17. Så läckra bordsplacerings kort, väldigt orginella.
    Ha en trevlig helg.
    Kram, Britt-Inger

    SvarSlett
  18. For noe nydelige bord kort! Det må ha vært litt av en jobb å lage! Kjempeflotte var de
    Ha ei riktig god helg:)
    Klem T

    SvarSlett
  19. Flotte bordkort og kjekke minner!
    Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett
  20. ÅÅÅÅ Di var bare såå søte.. flotte bordkort.. =)

    SvarSlett
  21. Så søte de var. :)

    SvarSlett
  22. Så søte bordkort.
    Ha en fin dag!
    God klem

    SvarSlett
  23. Hei...

    Jeg har lagt noe til deg i bloggen min.. :)

    Fikk selv noen stempel fra Penny B og de er bare så helt herlige... Men det du har der er jo toppers da.. .)

    SvarSlett
  24. Så søte bordkort du har laget!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails