onsdag 21. april 2010

Vunnet candy

Jeg har vært så heldig å vinne en Blogcandy hos Hege HB, med masse stempeltrykk; kjempe spennende!
Gleder meg masse til den kommer i posten. Tusen takk Hege :-D

Ikke nok med det, fikk plutselig en mail på facebook at jeg er trukket ut til å motta 500 kr i umonterte stempler fra Kortmakeren i Sverige. Jeg holdt på å dette av stolen, ikke viste jeg at jeg var i noe trekning, og ikke pleier jeg å vinne. Men gøy vat det absolutt!!!!

Her er linken til dem

Og så har vi fått utrolig masse flotte konfirmantkort på Scrappekammeret, veldig morsomt å "reise" rundt i bloggene deres for å se alt det flotte som kommer inn; gleder meg til å se hva som kommer inn på Cathrine sin skisse etterhvert, den er ordentlig flott syntes jeg :-)
Tusen takk til alle dere som er med, det er fasinerende hvor mange ulike løsninger man får på en og samme oppgave!

Ha en super onsdag :-)

Klem Guro

12 kommentarer:

  1. Gratulerer med dobbel gevinst.
    Du er nok inne i en stim av vinnerlykke, så det er best du slenger inn en lottokupong i samme slengen.
    Klem fra Sanna.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! Det er så gøy! Kos deg med premiene!
    Klem fra Ane Lene

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med begge premiene! Blir spennende å se hva du får da. :D

    Kos deg med gleden over å ha vunnet, dette unner jeg deg virkelig!

    Klem Kari

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Gleder meg til å se hva du skal få til med den flotte premien din:D
    Klem Jorunn

    SvarSlett
  5. Så morro at du vant også på to steder.Så heldig du er.Må du kose deg med det du får.
    Må du ha en riktig Goood Helg.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  6. Så gøy!! Gratulerer. Kos deg masse med premiene!

    Klem fra Mona :0)

    SvarSlett
  7. Så moro, Guro! Gratulerer!!
    Spennende å se hva du lager med premiene:-)

    En fin torsdag ønskes deg også:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Så morro :-)Gratulerer så masse :-) Gleder meg på dine veiner :-) Kos deg med premiene når du får dem i hus :-) Ha en strålende dag :-)

    SvarSlett
  9. oi så gøy! gratulerer så mye :D
    sier som sanna over her, du må jo benytte vinner løkka di nå, sleng inn en kupong hi hi
    klemmmm

    SvarSlett
  10. Oy, for en trivelig overraskelse. Nei TO trivelige overraskelser! ;)
    Det blir gøy! Gratulerer så kjempemye :)

    SvarSlett
  11. Candy på deg også, gratulerer! Vi har visst mer felles enn at vi lengtet til Ski treff i våres, vi :-) Jeg har heller aldri hatt noen vinnerlykke, men nå har det jo kommet fire candyer på rad, det er nesten så jeg blir litt flau... (Bare lottoen kunne slå til også nå.. hehe)
    Bare en liten hilsen for å takke for de alltid så hyggelige kommentarene du legger igjen hos meg; tror du vet jeg setter pris på det, Guro .-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails