mandag 12. april 2010

DT Kort Skrappekammeret

I dag har vi sluppet en ny bonus på Scrappekammeret og denne gangen er det konfirmantene som er i fokus :-) Oppgaven er rett å slett å lage ett eller annet til konfirmantene, som skal ha sine selskaper rundt om i landet nå når vi nærmer oss mai. Jeg er selv så heldig å kjenne noen konfirmanter i år, så da var det bare å hive seg rundt.
Var veldig i tvil hva jeg skulle lage. Premien denne gangen er et blad fra Ett Trykk, og jeg lot meg inspirerer av ei av DT jentene der Anne Bodil, som har denne malen på Konvoluttkort. Utrolig grei mal. Har vært på kurs med Bodil og hun er utrolig dyktig.

Scrappekammeret har også en annen utfordring gående, en fargekombo, med de aktuelle og spennende fargene rød, gul, orange og grønn. Syntes den var vrien å komme igang på, men utrolig morsom ettersom kortet ble til.

Her kommer DT bidrag denne gangen. Kortet inni er foreløpig uten tekst bak, tenkte å lage noe personlig her og en pengelomme nærmere overrekelse.

På vestlandet har vi hatt noen fantastiske soldager og hele familien har vært ute i skogen på turorientering. Herlig :-D

Takk for alle kommentarene dere legger igjen, dere gjør meg glad :-D

Konvolutt kortet etter mal fra Bodil
Teksten er fra Kreativ Hobby, hadde dessverre ikke konfirmant stempel...

Et kort inni

Søtt vintage bilde, og tekst fra Ladybug and friends.
Borden er laget med puncher fra Fiskars

Papir: Sharon Ann Timeless Collection Natural Silhouetts og restepapir
Stempel: Kreativ Hobby og Ladybug and Friends
Kantene er svertet med ColorBox Cestnut Roan og teksten er stemplet med Vintage photo fra Distress ink.
Til Lykke er embosset med bronse.


19 kommentarer:

  1. Så flott konvoluttkort. Herlige farger i skikkelig vintagestil, alt ble så gjennomført, med kortet inni og alt!

    SvarSlett
  2. Åååh...dette var virkelig vakker Guro! Selv har jeg ennå ikke rotet meg til å lage konvoluttkort, men ser jo at det også må prøves...!

    klemmer fra Angella

    SvarSlett
  3. Supernydelig konvoluttkort Guro! Tenk så flott dette gjør seg på gavebordet da!
    Klem

    SvarSlett
  4. Å, sååå vakkert! Nydelige farger og massevis av flotte detaljer :-)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. Nydelig konfirmants kort :-) Tenkte att jeg kansje skal prøve meg på denne oppgaven :-)
    Er noe spesielt med skrappekammeret veit
    du ;-) Må liksom ha med meg disse oppgavene :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  6. Helt nydelig. Likte fargekombinasjonene veldig godt. Kortet inni konvolutten var bare helt herlig. :)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  7. Nydelig til konfirmanten!Elsker fargene du har brukt!
    Janne

    SvarSlett
  8. Lekker konvoluttkort, Guro!
    Nydelig punch du har brukt på forsiden og kortet inni...stilig effekt! Blomster blir aldri feil:-)hihi...

    Ha en fortsatt fin uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  9. Det her var jo aldeles nydelig, herlige farger og flotte detljer. Du er jammen dyktig.

    SvarSlett
  10. Dette er såå fint! Herlige farger, lekre detaljer, flott med blomstene!

    SvarSlett
  11. Nydelig konvoluttkort! Har laget noen sånne selv og synes de er morro å lage, også blir de jo så søte. Passer jo supert med konfirmasjons- kortutfordring, har blitt bedt om å lage noen til venninner så da er det jo greit med inspirasjon til å komme igang. :o)
    -klæm-

    SvarSlett
  12. Nydelig kort og konvolutt! Takk for ideen.

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  13. Herlig!! Joda, du hadde skrevet at du hadde en award, men jeg fikk aldri somlet meg til og sjekke...sorry..:) jeg har en tendens til og åpne mail (får mail om kommentarer) også leser jeg, og så må jeg gjøre ett el annet.... Takk for award:) klem

    SvarSlett
  14. Hei! Takker og neier for siste kommentar fra deg i min blogg! :) Så hyggelig at du liker mine konvoluttkort og at du har lett etter inspirasjon i min blogg! Det er gøy å høre! :D

    Konvoluttkort er gøy å lage - det blir fort fest over dem - synes jeg da - og dermed passer de godt til slike anledninger som konfirmasjon, bryllup, dåp...++!

    Kortet ditt er helt supert! Liker de varme fargene du har valgt. Lekker blomsterpynt! :) Tekststempelet er passende nok, det! "Man tager vad man haver", når man ikke har spesielle tekststempler som passer! Et tips til deg der, er å printe ut tekst som du velger selv/skriver selv - da kan du velge et dikt, noen kloke ord e.l. som du synes er fine og passende! :)

    Ha ei fortsatt fin uke! Klemmer, Hege

    SvarSlett
  15. Dette var et vakkert konvoluttkort. Lekkert ark og nydelig pynt.

    SvarSlett
  16. Nydelig konvoluttkort i lekre farger! Synes du traff blink på første forsøk her:)

    Holder også på å lage et slik, synes de er utrolig morsomme å lage.

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  17. WOW så mange lekre konvoluttkort du har laget.Lekre alle sammen med nydelig pynt og puncher du har brukt.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails