torsdag 4. mars 2010

Nyfødt kort med et hint av påske

Er baby boom rundt omkring om dagen, så nå er ett av flere nyfødtkort ferdig :-)
Moren er ikke noe "sukkersøt" fan slik jeg kjenner henne, så jeg valgte å bruke litt andre farger.
Siden det nærmer seg påske og vår, lot jeg meg inspirere av disse fargeren.
Her skinner sola og det kan se ut som snøen smelter sagte men sikkert!
Siden Nordsalten Hobbyklubb etterlyser vår, tenkte jeg å legge inn dette som mitt andre bidrag.

Kortet, med en tag bak "motivplaten"

"Til en liten prinnsesse" fra Kreativ Hobby

De to siste bildene ble litt mørke,men poenget er tagen som øverst står bak bildet.
"Lykken er et nyfødt mirakel fra Kreativ Hobby"

Papir: Basicgrey; Lemonade lime cooler, Basicgrey Pattern paper urban prairie samt et grønt blomster papir. Har også brukt gul/oker kartong.
Motiv: Morehead, tekst; Kreativ Hobby
Pynt; Kort og Godt og bånd fra Notabene

19 kommentarer:

  1. Så søtt nyfødt kort da:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og for et herlig motiv (",)
    Så heldig du er som har et lite snev av vår.
    Hilsen fra Karin

    SvarSlett
  3. Flotte kort Guro :-) Så herlige vår farger :-)Det kommer nok påske kort fra meg etterhvert også :-) Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, Guro!
    Stilig med lag på lag i forskjellige farger:-)
    Søtt motiv du har fremhevet på 3D.
    Lykke til på utfordringen!
    Ha en fin torsdag og god helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Helt herlig. Det er ikke alle som er sukkersøte så da er det jo greit og bruke litt andre farger.
    Nydelig stempel...
    Takk for de oppmuntrende kommentarene inne på bloggen og hos kammeret...
    Storklem

    SvarSlett
  6. Hælledussan! Dette kortet var helskjønt! Jeg liker kjempegodt de "alternative" fargene på kortet!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så nuuudelig nyfødt kort! Herlig farger og veldig nyfødt preg selv om det ikk er så sukkersøtt. :) Koselige farger og ark sammen og herlig stempler! :) Takk for alle hyggelige blogg hilsener, blir så utrolig glad...og jeg koser meg masse på din blogg også! :)

    SvarSlett
  8. Så hyggelig kort, Guro. Artig effekt med å få frem motivet slik du har gjort :-)

    SvarSlett
  9. Ååå, så nydelig kort! Kjempeflotte farger du har brukt :-)

    Og tuuusen takk for kjempehyggelig besøk og kommentar på siden min!! Og, ikke minst, takk for at du la igjen spor etter deg så jeg kunne besøke deg igjen! Og, guri, så mye lekkert du lager! Jeg kommer garantert tilbake hit snart :-)

    Hilsen Anne

    SvarSlett
  10. Så herlig kort!Nydelig motiv!
    Lekre farger!
    Ha en flott kveld :o)

    Klem,Kari:)

    SvarSlett
  11. Åh..... noget så utrolig NYDELIG.

    100000 tak for at du deltager på Nordaltens hobbyklubbs udfordring

    SvarSlett
  12. Så søtt kort! Kjempenydelig kanin og en fin ide å gjemme tag'en bak slik.

    SvarSlett
  13. Så utrolig nydelig kort.
    Heldig er mottakeren.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  14. Kjempeflott kort. Herlig motiv.

    Takk for at du deltar.

    DT Wenche
    NordSalten Hobbyklubb

    SvarSlett
  15. Nommen, for et herlig kort du har laget! Så flotte farger, og det motivet var jo bare supersøtt :D

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Maren :]

    SvarSlett
  16. Nok et flott kort fra deg Guro ;) Herlig oppsett og farger ;)

    SvarSlett
  17. Måtte kommentere denne og:) Nyydelig og supersøtt kort! Så skjønn den engelen i fanget på harepus:)) Hærlige farger -måtte våren snart komme, -begynne å bli passe lei av snøen nå:)
    Klem T

    SvarSlett
  18. ååå, så søtt =) herlig kort.. Tusen takk for at du deltar på NSHK`s utfordring..

    klem Marielle

    SvarSlett
  19. Kjempeflott kort du bidrar med!!!

    Takk for at du deltar igjen på Nordsalten Hobbyklubbs utfordring #2!

    -Gro-
    aka Plundis

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails