tirsdag 16. mars 2010

Ting vi har dilla på

Scrappekammeret har lagt ut en ny artikkel om ting vi i designteamet har dilla på. Morsomt å lese hva andre har dilla på syntes jeg, og for min del fant jeg også inspirasjon.

Det jeg har dilla på, er muligens ikke helt uventet, det er sommerfugler :-)
Her er mitt bidrag til artikkelen :

Et av de første umonterte stemplene jeg kjøpte var sommerfuglen på klossen, og jeg har veldig mye glede av denne, og av resten av "nykommerene" jeg har anskaffet etterhvert. De kan brukes til det meste syntes jeg :-)

Alle sommerfuglene er kjøpt hos Kreativ Hobby og koster mellom 30 og 50 kroner. Tekststempelet er også fra Kreativ Hobby. Det aller minste fikk jeg hos dem da jeg handlet. Hvis noen andre ønsker dette, har de fortsatt noen igjen, så de 15 første som handler hos dem og merker bestillingen med at de ønsker det lille sommerfuglstempelet, får det gratis :-)
 



Ha en fin dag :-D

4 kommentarer:

  1. Herlig med sommerfugler da Guro :-) Jeg får ta meg en tur inn på Skrappekammeret.Skulle ikke forundre meg om det er minst en til der som har dilla på sommerfugler ;-) Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  2. Sommerfugler er alltid fint Guro:-)
    Jeg har dilla på blomster...særlig roser!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Jeg er også vild med sommerfugle, din er så flot pyntet

    SvarSlett
  4. Sommerfugler er knallkjekke, bruker mye av dem : )

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails