torsdag 11. mars 2010

Jeg har fått en award


Bloggen min har  fusket litt i dag, men nå ser den ut til å virke igjen :-) Jeg har vært så heldig å ha mottatt 2 awarder de siste dagene, en fra Line og en fra Tove; tusen takk!!! Sender dem selvfølgelig i retur.
Er utrolig stas med disse, selv om jeg hver gang har et stort dillemma med meg selvom hvem jeg skal gi den videre til; man vil jo gjerne gi den til hele verden og litt fler ;-)
Men jeg får prøve å velge noen denne gangen også:

Linda Linda var ei av de første jeg følte jeg ble kjent med her inne, og jeg finner masse inspirasjon i bloggen.
Falt først for alle vintagekortene, men jammen kan hun ikke masse annet og.
Lena Lena var også ei av de første jeg ble kjent med, og også hun er en stor inspirasjon. Det er nesten ikke et innlegg hos meg uten at Linda kommer  med noen koslige ord.
Gry Heidi Gry Heidi var ei av de første som kommenterte hos meg, og det betydde veldig masse for en grønn nykommling; tusen takk for alle hilsnene.
Lambi Lambi er et  nyere bekjentskap, men hun lager de flotteste LO'er og legger igjen mange koselige ord.
Helle  Helle er og et nyere bekjentskap som lager masse forskjellig med kreative løsninger, også hun legger stadig igjen hygglige spor.
Randi Tror Randi er like glad i farger som meg, hun er ganske ny i kortverden, men lager masse flotte kort. .
Sakkalo Sakkalo er utolig kreativ og en stor inspirasjon. Blir helt målløs inn i bloggen hennes, innholdsrik og variert.

Dessuten må jeg dele den med Kammerpikene også, for den innsatsen de alle gjør på Kammeret vårt, Anette, Agnete, Cathrine, Gry Beate, Kine Marie, Laila, Spruddle, Linsal og Yvonne; takk for at dere er de dere er!
Ha en herlig kveld :-)

7 kommentarer:

  1. Oi, så koselig, Guro :) Tusen, tusen takk snille søte deg :)
    Jeg skal legge den ut over helgen. Nå er jeg ferdig pakket (tror jeg), og klar til helgens treff :o)
    Ha en super helg !

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Det er bare meg igjen :o) Det går litt fort i svingene her nå.... glemte helt å si at du selvfølgelig får den tilbake av meg :)

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Herremin for et herlig barnekort, du er så flink med farger.... Flott motiv også.
    TUSEN; TUSEN TAKK, for de flotte ordene Guro du aner ikke hvor mye de betyr.
    Setter stor pris på å være din bloggvenn og kollega. Jeg finner også mye inspirasjon inne hos deg, du blir flinkere hvor hver dag.
    Du tryller frem det ene lekrere enn det andre.
    Ska legge ut awarden imorra, nå er det kvelden for meg. Har nemlig hatt ein gutt som ble 7 år idag, det kan jo ta på hehe....
    Håper du får en fin helg, storklem og igjen takk...........

    SvarSlett
  4. 1000 takk Guro :-) Dette setter jeg stor pris på :-) Setter stor pris på bloggen din
    også :-)

    SvarSlett
  5. Åååå, sååå hyggelig! Nå ble jeg skikkelig glad! :) Sender den først og fremst selvsagt i retur! La merke til deg fra første kommentar du la igjen hos meg, så hyggelig å bli kjent med deg! :) Også lager du utrolig masse lekkert! Skal legge den ut i bloggen min men tar det over helgen! Har brukt kvelden på å skrive ut bilder og styr før scrappetreff i Ski i helgen....litt langt for deg kanskje men du skal vel ikke dit vel?? Hadde vært hyggelig! :) Tusen takk nok en gang å ha en super helg uansett hva du skal! Klem

    SvarSlett
  6. Så kjempekoselig med award, og så fint at du skriver litt om meg ;) Ja, vi er nok like glade i farger, og det synes jeg er gøy! :)
    Awarden skal du selvfølgelig få i retur - du er super!
    Varm klem fra meg ;)

    SvarSlett
  7. Så koselig, tusen tusen takk! Du får den selvfølgelig rett i retur av meg også - bloggen din er jo så flott!
    Ha en super helg!
    ♥ Klem, Sakkalo ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails