tirsdag 2. mars 2010

Se verden gjennom et barns øyne/See the world true a childs eye- trishutter

Da har jeg fått laget et kort som jeg legger inn til Midnight Madness som har en skisse og til Kort o Mania som ønsker blonder. Har sett så mange flotte trishutter kort i det siste, så jeg ville prøve meg på denne bretten, alltid gøy med noe nytt. Og i går ble det vår, men dette er nok mer høst. Flotte farger om høsten syntes jeg, selv om jeg gjerne vil ha en lang vår og en herlig sommer før vi kommer så langt. Det øverste bildet ble litt tullete i fargen, men men, litt sent på dagen...
Stempelet var et av de første jeg malte med distress, men har ikke funnet et passende kort før nå...
Må benytte å takke for awardene jeg fikk i ferien fra Lena og Kari; tusen takk jenter, en ordentlig gledelig overraskelse :-)
Takk for alle de hyggelige kommentarene; blir så glad når jeg leser dem!

Foran

Åpnet

På siden

Papir: BasicGrey Fusion; Rester og brun Bazzill
Stempel: Morehead og Kreativ Hobby
Pynt: Kort & Godt. Båndene er rester.

27 kommentarer:

  1. utrolig flott kort, Guro! Klemmm

    SvarSlett
  2. Wow, så lekre farger!
    Og den bretteteknikken der ser så spennende ut!:)
    Koser meg når jeg er innom bloggen din.:)
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempeflott brettekort! :) Herlig teknikk, og det er så gøy å pynte. Det har du virkelig fått fint til. Herlig motiv også. Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem.

    SvarSlett
  4. Wow... her var det masse fint.. Følger deg nå jeg..

    SvarSlett
  5. wawwwww hvor er den dog bare super flot,

    10000 tak for at du deltager på Kort o Manias udfordring.

    SvarSlett
  6. Dette var et nydelig brettekort! Et herlig motiv og flotte farger:) Tusen takk for at du deltar på Kort O Mania´s utfordring:o)
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Kjempe flotte farger og nydelig motiv :-) Flott bretting på dette kortet :-) Håper formen er bedere :-)Klem

    SvarSlett
  8. super duper flott kort! wow! likte fargene du har brukt her! ikke helt tradisjonelle, men knall flotte! og masse herlige detaljer og ikke minst brette teknikk!
    tusen takk for at du deltar på Kort O Manias utfordring :)
    klemmmm Linda

    SvarSlett
  9. Stilig brettekort!
    Nydelig motiv og fargerikt kort, Guro:-)
    Lykke til på utfordringen!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  10. This is absolutely adorable! What a precious little image and your colors and attention to every detail is stunning. :) Thanks for playing along with us at Midnight Madness.
    Michelle MMDT

    SvarSlett
  11. Flott kort med mange herlige detaljer :-) Takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania!

    SvarSlett
  12. Så lekkert, Guro! Knallfin bretteteknikk og nydelige farger og motiv du har brukt :)

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  13. Åh, så koselig og fint dette kortet var!! Klem ;)

    SvarSlett
  14. Härligt kort med sköna färger. Älskar vikningen :)
    Ha en bra dag.
    Kram, Britt-Inger

    SvarSlett
  15. Hei og takk for hyggelig hilsen.
    Flotte kort og nydelige farver - spesielt vårkortet var nydelig!
    Er ikke denne hobbyen givende? Jeg koser meg hver gang jeg setter meg ned ved hobbypulten min!!
    Ha en fortsatt fin fin dag.
    Beste hilsen Maria:-)

    SvarSlett
  16. Hei!
    Takk for hyggelige tilbakemeldinger på bloggen min! Tenkte jeg måtte innom å sjekke bloggen din også. Jeg blir imponert over det jeg ser, du er veldig flink med farger! Brettekortet var helt fantastisk! klem

    SvarSlett
  17. Hei på deg!
    Takker for hyggelig kommentar i bloggen min og for at du vil bli min følger, det setter jeg stor pris på, tusen takk!
    Ellers har jeg sjekket bloggen din og fant utrolig mye flott, så nå har jeg kost meg en laaaang stund her!!!
    Stor klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  18. Veldig nydelige kort og du bruker så fine farger sammen. Nydelige fargelagte motiv og detaljene med bånd og sommerfugler var så koselige på kortet. Må jo prøve meg på et slikt kort selv en gang men jeg innbiller meg at det er for vanskelig! Ja ja, stikker innom her snart igjen jeg og kikker på det fine du lager :=)

    SvarSlett
  19. Hi Guro, this is just adorable! I love your Tri-fold card - it is perfect! Your colors are fabulous and I love all of the details! I am loving this! We are glad you are comfortable to play along with us at the Midnight Madness Sketch Challenge this week, we are inspired by your cards and hope to see you next week! (((hugs)))
    Linda MMSC Design Team

    SvarSlett
  20. Wow Guro, this is so fun and spectacular. I love the rich vibrant colors and that very sweet and adorable image. I love this style card and you sure now how to embellish to perfection. Thanks for playing along with us this week at Midnight Madness.

    Bear Hugs,
    Carol :o}
    Midnight Madness Design Team

    SvarSlett
  21. Nydelig kort! Lekkert med sommerfuglene,og flott farget motiv! Er morsomme disse her, og ikke sååå vanskelige vå få til heller :)

    SvarSlett
  22. Lekkert kort med flotte farger. Og kjempekoselig tekst. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett
  23. Love your card. The image is so cut and you have colored it so beautifully. Papers are rich in color and texture. Love this style of card and easy folder to mail. Just a great take on the sketch this week at Midnight Madness.

    SvarSlett
  24. Så herlige farger!! Fikk sånn skikkelig høstfølelse (helt til jeg ser ut vinduet og oppdager snøen)..

    Takk for koselige kommentarer i bloggen min! :)

    SvarSlett
  25. Takk for hyggelig hilsen i bloggen min!
    Nydelig brettekort! Liker det at du har fått med så mange detaljer og helheten i kortet!

    SvarSlett
  26. så nydeligt kort du har laget, motivet var kjempesøtt! og lekkert pyntet kort.
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  27. Wow there is so much wonderful things I can say about this card...Let me just leave it at "Wowzer" :) Thank you so much for your participating in our challenges. Lots of cool things happening on the Midnight Madness blog right now... Sneak Peek and if you qualify we have the The Huge Giveaway
    Priscilla (MMSC Hostess)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails