torsdag 18. mars 2010

En dansende jente

Midnight Madness Sketch Challange har en skisse utgave ute nå som jeg har gått å "luktet" på siden tirsdag, en har syntes at den var veldig vankskelig og ikke helt meg. Alikevell, jeg elsker utfordringer, så jeg har hatt veldig lyst til å prøve.
Datteren min elsker å danse og det var vel hun som har fått meg til å se "min" løsning på denne skissen.

Takker igjen for alle de koselige meldingene dere legger igjen, det betyr veldig mye for meg.  Kommentarene er en av alle de tingene som lyser opp en helt vanlig hverdag.  Det samme er bloggrundene mine, dere lager utrolig masse flott der ute.
Ha en herlig dag videre, helgen er nær og det gleder vi oss over. Håper bare minstejenta kommer seg på beina igjen!

Klem Guro


Her er skissen


Kortet er laget på restepapir. Bakgrunnen bak "mursteinene" er fra Notabene.
Har også brukt restepynt som jeg ikke husker helt hvor kommer fra. Det er iallefall roser fra Kort&Godt og fra Søstrene Grene.
Stempelet er fra Faerie Poppets. Hun har fått litt ekstra tyll på skjørtet sitt :-)

Legger det også inn  et åar andre utfordringer
 KortOMania Vår
Saturday Challenge Anything goes

31 kommentarer:

  1. Ahhhhhhhhh I love love love this card..It is so precious.. the colors are perfect and i really like your brick wall..it almost looks like she is leaning on it..JUST AN AWESOME take on the sketch. Great bling too. Thank you so much for playing the Midnight Madness sketch challenge. I hope you like the new thumbnail players entry system.

    Priscilla
    MMSC Hostess

    SvarSlett
  2. Flott løsning på denne skissen :-) Nydelig kort med søt ballerina :-)

    SvarSlett
  3. Åhhhhhhh, det er jo bare super lekkert ♥♥♥ Og herlig løsning på skissen! Flink du :)

    SvarSlett
  4. Wow!!! Dette var stilig Guro!! Danse-jenta var skikkelig søt!!
    Tusen takk for koselige kmmentarer fra deg, det varmer og jeg setter stor pris på det!!
    Ha en fin kveld:-)
    Klem Mette

    SvarSlett
  5. Dette ble et skikkelig stilig kort. Morsomt bygget opp og flott med ballerinaen oppe i blomstene.

    SvarSlett
  6. Wow, dette ble skikkelig flott,Guro! Nydelig motiv:) Tusen takk for at du deltar på Kort O Mania´s utfordring:o)
    Ha en fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Nydelig ballerina kort! Lekkert med blomstene, ark og flott det hjerte nederst i høyre hjørne.
    Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Skikkelig herlig..Kan se for meg at det er det perfekte konfirmasjonskort.. :)

    SvarSlett
  9. I love the ballerina image,colors,flourishes,and the flowers!! Thanks for joining us for the Midnight Madness Sketch Challenge this week!

    SvarSlett
  10. Guuuud a mæ å nydelig det ble, og så så flotte farver
    Ønsker deg og dine en riktig god helg tilbake kos dere klem Ugla :o)

    SvarSlett
  11. Her ligger det mye arbeid bak et kjempenydelig kort. Så fint det stempelt var. Den lille danseren i hjertet er jo bare helt nydelig. Mange vakre detaljer. Kan tenke meg datteren din synes dette ble topp. :)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  12. knallfint, superløsning på skissa. Flott motiv og herlig pynt du har brukt likte spesielt hjertet...
    KLem

    SvarSlett
  13. Wow, dette kortet overgår alt du har laget, dette var bare helt fantastisk nyydelig, Guro!!♥♥ Herlige farger! ♥

    Mange klemmer fra meg ♥

    SvarSlett
  14. Alldeles nydelig kort du har laga! Benytter sjansen til å takke for snille spor i bloggen min! Setter pris på kommentarer :)
    Ser at du har fått awarden før, men den ligger til deg i min blogg også.

    Ønsker deg en fin kveld!

    Hilsen Turid

    SvarSlett
  15. Hei!

    nydeligt kort du har laget.
    lekre farger.
    og flott motiv.
    og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
    svar på spørsmålet ditt: ja. teksten er og et stempel som var på den platen :-)

    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  16. WoW.. Dette kortet var kjempeskjønt!! Helt nydelig sammensatt med farger og pynt. Flott løsning på skissa.
    Ønsker deg en strålende helg!
    Klem Mona:0)

    SvarSlett
  17. Hei hei;o) så mye fint du lager. Dette kortet var jo bare helt nydelig.
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg;o) Jeg har aldri prøvd dette med å pynte lys før, men var faktisk så heldig å få det sånn passe fint (uten å smelte for mye av lyset hi hi) Dette er et helt vanlig kubbe lys, helt glatt. Inger Marie hadde en god tutorial. Jeg bruket et bilde som jeg hadde printet ut med laserskriver (men går helt sikkert fint med vanlig printer)på 80g papir, tok en liten dobbelsidig tape bak bilde for å holde det i ro. Så tok jeg bakepapir over bilde og brukte varmluftspistolen forsiktig over.. Jeg synes dette var så greit. Tenk så gøy å gi bort med bilde av barna på til besteforeldre.. Gleder meg til å se når du lager;o)
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  18. Næmmen Guro da! Dette var jo helt fantastisk flott!!!
    Løsninga på skissa var jo super, jeg så på den selv men tenkte at den var for vanskelig ;)

    Varm klem fra meg :)

    SvarSlett
  19. very pretty
    Thanks for joining us at Charisma this week
    AllisonX

    SvarSlett
  20. Wow, what a great visual presentation for this brick wall technique. Your imagery is unique and inspiring. Great texture and details in this beauty. Thanks for playing along with us at the Midnight Madness Sketch Challenge.

    Bear Hugs,
    Carol :o}
    Midnight Madness Sketch Challenge

    SvarSlett
  21. Lekkert:o))
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  22. Denne skissen løste du helt perfekt! (jeg synes den ser utrolig vanskelig ut). Kortet er kjempenyyyydelig og "mursteinsbitene" faller så godt inni hverandre :)Flotte farger og et helt nydelig motiv!

    Klem :o)

    SvarSlett
  23. Hi Guro - this is perfect got the MMSC this week - and that image - awww - she just melts my heart! Beautiful colouring and such pretty flowers Guro - you are amazing! I am LOVING this! I am so glad you played along this week with the Midnight Madness Sketch Challenge, we appreciate your support and we love seeing your 'works of the heart' See you again next week! (((hugs)))
    Linda MMSC Design Team

    SvarSlett
  24. Så flott dette kortet var! Stilig oppsett. Og så fint det ble med restepapirene. Ikke lett å få det til uten at det blir rotete. Herlig stempelmotiv også.
    Takk for alle hyggelige kommentarer du legger igjen i min blogg - veldig koselig, og enig med deg at det er inspirerende.
    Du får nok melde deg på neste Ski-treff, det er veldig moro!
    Ha en fin helg!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  25. Flott kort! Nydelige farger, og veldig søt jente som danser.
    Ida

    SvarSlett
  26. Hei hei!
    Stakk bare innom for å ønske deg lykke til som lederkammerpike for scrappekammeret, ei utfordring du kommer til å klare med glans! :o)
    God og kreativ helg til deg, skal sette meg ned å få gjort ferdig kortet til svart/hvitt utfordringen deres så jeg rekker fristen denne gangen å!:o)
    -klæm-

    SvarSlett
  27. Kjempelekkert kort i herlige farger!

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  28. Gratulerer som sjef for kammerpikene og dette kortet var kjempeflott. Jeg syntes du klarte den skissen veldig veldig bra. Den kunne lett ha blitt rotete, men kortet er bare helt lekkert med de fargene og det stempeltrykket. Ønsker deg en kjempeflott helg.

    SvarSlett
  29. What a cute image of the little dancing girl, bet it reminds you of your own duaghter. She looks like she is taking a breat form dancing against the wall! Such pretty flowers and colors and of course love the rhinestones! Thanks for sharing your card with us this week for the Midnight Madness Sketch Challange.

    Sue
    MMSC March Guest

    SvarSlett
  30. Dette var en innmari stilig måte å løse oppgaven på; lekkert, Guro !
    Ha en deilig søndag :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails