tirsdag 2. mars 2010

Bloggcandy hos familien Bjørntomt

Fy søren så heldig jeg har vært i dag, jeg vant bloggcandyen hos Familien Bjørntomt, det hadde jeg aldri trodd! Tusen takk Agnete :-) For en super overraskelse på en dag der jeg ligger syk hjemme og nesten syntes litt synd på meg selv... Hadde masse planer, men øreverk og halsbetennelse satte en effektiv pause for dem.
Nå lager jeg kort i sneglefart; for det er snart dags for ny utfordring hos Scrappekammeret og da må DT bidraget være ferdig. Jeg syntes selv denne oppgaven er litt vrien og veldig spennede, bare å glede seg til fredag når utfordringen slippes.

Ha en super dag!

Klem

5 kommentarer:

  1. Det er fordi du er så flink:-D God bedring.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vinnerlykken,og masse god bedring!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse Guro :-) God bedring :-) Håper du snart er på beina ignen :-)

    SvarSlett
  4. Så morsomt at du vant, gratulerer! :)

    God bedring,håper du snart er på beina.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails