onsdag 10. mars 2010

Julekort "besøk- ute og inne"

Da var det på tide å få lagt ut et kort igjen. Jeg har forsøkt meg på et julekort, med 2 av de nydelige motivene fra Sarah Kay. Har fargelagt med Le Plume II, og malt med H20 rundt.
Ideen var å lage i stand et besøk, med et motiv på utsiden om kvelden og et på innsiden, i "stuen".
Må nok en gang takke for alle de hyggelige kommentarene som legges igjen hos meg, jeg setter veldig stor pris på dem :-)

Ha en fin onsdag!

Kortet sett rett på

Jenta banker på

Den andre jenten gjør de siste forbredelsene i stua


Begge sider.

20 kommentarer:

  1. Kult :-) Riktig flott kort ble det :-) Greit å være igang med julekortene ;-)Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  2. Så fint Guro!!!Du er ivartfall i rute til jul!!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  3. Så kult julekort! Jeg leste teksten og forsto den ikke (går litt sakte i topplokket idag)... men da jeg så på kortet skjønte jeg det jo så klart! Kjempe stilig kort med brette teknikken, ark, og stempelmotiv! :) Ha en flott onsdag! Klem

    SvarSlett
  4. Heihei Guro
    1000 takk for alle hyggelige kommentarer du legger igjen i min blogg,setter veldig pris på det!!
    Så morsomt at du lager julekort allerede.
    Jeg har også et ønske om det,tror jeg må ta frem julestemplene mine som jeg kjøpte på tilbud,da kommer vel inspirasjonen susende :-)
    Flotte kort du lager forressten :-)
    Ha en kreativ ettermiddag!
    Klem fra Helle

    SvarSlett
  5. Stilig brette teknikk..ble et flott julekort!
    Ønsker deg en kreativ og strålende onsdag Guro!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Så herlig julekort!Godt å være tidlig ute med julekortene :o)
    Sarah Kay motivene er nydelige!Stilig bretting!
    Ønsker deg en flott onsdagskveld :)

    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  7. Jeg har noe til deg i bloggen min.:-) Ha en fin kveld

    SvarSlett
  8. Så Flotte kort du har laget.De stemplene er bare såå fine.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  9. Wow! Knall lekkert julekort ♥♥♥

    SvarSlett
  10. Hei, tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min:) Masse fint i din også:)
    Merete

    SvarSlett
  11. Såå fint et kort! Morsomt at man ser "inn i stua" inni kortet! :)

    Klem

    SvarSlett
  12. Sååå søte julekort!! Du er kjempeflink som klarer å lage julekort nå!
    Klem Mette

    SvarSlett
  13. kjempe fine :-) men fillern du kom meg i forkjøpet med årets første julekort......

    klem

    SvarSlett
  14. Kjempeflotte! Flink du som klarer å lage julekort nå:)
    Ha en fin dag!
    klem:)

    SvarSlett
  15. Utrolig kreativt og morsomt kort!! Du begynner jo å bli en reser på disse brettekortene ;)

    SvarSlett
  16. Kjempe flott, herlig idè du er flink som klarer å tenke på julekort nå!

    Klem:))

    SvarSlett
  17. wow for et flot julekort og med så mange nydelige detaljer.
    knus Pia

    SvarSlett
  18. -Hei! -Måtte sjekke kalenderen hi hi
    Fantastisk flott kort, -likte godt den ideen med besøk på fremsiden, og pynting i stua inni:) Flott!
    Ligger award til deg i bloggen min:)
    (-tror ikke jeg fikk helt til den linkinga, sorry)
    Klem T

    SvarSlett
  19. Utrolig nydelig kort, og for en helig måte å bruke denne brettemåten på... Den kommer jeg nok til å stjele skal du se.. :) :)
    Klem fra meg.. :)
    Linda

    SvarSlett
  20. Koselig julekort. Greit å være tidlig ute.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails