fredag 5. mars 2010

DT Bidrag Svart/Hvitt

Scrappekammeret har sluppet en ny utfordring #3; tiden flyr sier nå bare jeg. Vi vil se svart/hvitt denne gangen, og det er litt av en utfordringe for en fargeelsker som meg :-)
Premien denne gangen er fra Korthobby.no , og jeg har brukt charms fra dem på motivet og ved teksten. Charms er noe jeg ikke er så flink til å bruke, men det er rålekkert da!






Papir: Svart Bazzill, hvitt glitter papir, og et reste papir
Stempel: Kreativ Hobby
Pynt: Halvperler og blomster fra Scrapshop og charms fra Korthobby.no

Ha en fin dag :-)

32 kommentarer:

  1. hei
    Kjempelekkeert dt bidrag, denne fiksa du bra!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kortet er vakkert!
    Ha en god helg da snuppelupp=) Kleeem

    SvarSlett
  3. Lekkert og stilig kort i svart/hvit.
    Nyfødt-kortene lenger nede var også flotte og koselige.
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  4. Stilig kort Guro :-) Kul brette teknikk på dette korte :-) Har tenkt til å prøve meg på denne utfordringen,men jeg må tenke litt først! Har aldrig scrappe i kun sort og hvitt før! Er på høy tid å prøve da :-) Ha en flott og kreativ helg :-)

    SvarSlett
  5. Hei hei og takk for koselige kommentarer på bloggen min.
    Må få lov å skryta øve korta dine og!! Detta var super fint!!

    Brettekorta er veldig enkle å laga..Det er ein forklaring på eit lignande brettekort på Kreativesider hjå papirgleder. Der har dei laga eit som er mykje lenger når du bretter det ut. Eg har brukt kun den eine delen som er brukt i den oppskrifta..

    Lykke til :)

    SvarSlett
  6. Svart og hvitt er ikke enkelt, men dette ble flott!!
    Ønsker deg ei fin helg!!

    SvarSlett
  7. Vanskelig med svart/hvit ja men dette ble jo nydlig da! Flott med charms,nydelige ark og stempeler! :) Ha en finfin dag! :)

    SvarSlett
  8. Utrolig nydelig kort, Guro :-)
    Ha en strålende fin helg !

    SvarSlett
  9. Ja, denne utfordringen klarte du fint... c",) Veldig flott svart/hvitt kort!
    Ønsker deg en fin og kreativ helg.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  10. Det va nydelig! Lure på om jeg skal prøve meg på den utfordringen :-D Nå går turen til Familieskatter i Sandnes:-P God Helg!

    SvarSlett
  11. Nydelig kort, Guro! Om jeg får tid skal jeg prøve meg på denne utfordringen. Det kommer nok til å bli veldig spennende for meg, som alltid stapper kortene mine full av farger!! ;D
    Ha ei super helg!
    Varm klem

    SvarSlett
  12. Åh, dette var fint! Nydelig bilde og tekst, utrolig flott kort!

    SvarSlett
  13. Dette kortet var virkelig flott Guro (",)
    Ønsker deg god helg!
    Hilsen fra Karin

    SvarSlett
  14. Kjempeflott kort!!
    Må prøve meg på den utfordringen. Og utfordring blir det, for jeg liker å bruke farger!!
    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
    Ønsker deg en flott helg :-D
    Hilsen fra Mona.

    SvarSlett
  15. Så lekkert!Ikke så ofte jeg bruker sort og hvit,men dette er fantastisk!Bildet er nydelig!
    Herlig tekst!
    Ønsker deg en flott fredagskveld :o)

    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  16. Tusen takk for super mini-rak!!! Så kjempekoselig å hente posten i dag ja!! :)

    SvarSlett
  17. svart/ hvitt er ikke enkelt, men dette var bare utrolig lekkert, så denne utfordringen klart du med glans:)
    Ha ei flott helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  18. Dette ble et lekkert svart/hvitt kort!
    Nydelige stempler og ark!
    Ha en fin kveld!
    Takk for koselig hilsen i bloggen min:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  19. Stilig kort med flotte detalsjer som hjørnestempel, charms og perler;))

    Ha en fin helg=)

    SvarSlett
  20. Ah takk for superkoselih hilsen!! Lekkert kort med flott tekst..me like.

    Klemmer og god helg:)

    SvarSlett
  21. Hei ;-)
    Kjempe lekkert kort! Masse flott du har laget. En blogg til inspirasjon. Takk

    SvarSlett
  22. Stilig kort,og fin måte å skjære på!
    Den utfordringen tok du bra, veldig fint!
    Ida

    SvarSlett
  23. Så flott brettekort i stilige farger!

    Go Helg

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  24. Så utrolig lekkert kort!!
    Herlig pynta :D

    Riktig god helg :o)

    SvarSlett
  25. Åh, woaw! Så knall lekkert kort *sukk*

    SvarSlett
  26. Nydelig kort, Guro! Så søt tekst... Stor klem

    SvarSlett
  27. Det var et utrolig lekkert kort!!

    SvarSlett
  28. Sort og hvitt ger verkligen ett elegant intrykk! Ett helt super flott kort!

    SvarSlett
  29. Lekkert kort og syntes du klarte utfordringen bra jeg.

    SvarSlett
  30. Nydelig kort du har laget! :o)

    SvarSlett
  31. Vilket vackert kort!!!
    Tack för kommentar i min blogg! :)
    Kram, Sanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails