fredag 19. mars 2010

Oppfølger LO "jeg vil storme forbi"

Tidligere i uka fikk jeg veldig lyst til å lage en LO til Scraping the music sin mars sang "Jeg vil være ung".
Jeg klarte ikke å avgjøre hvilke bilder jeg skulle  bruke, så her kommer en med det jeg forkastet i "første runde" Strofen "jeg vil storme forbi" passer perfekt til Trulte hunden vår. Hun elsker å "storme" framover om det er i snø eller sørpe :-) Hun kunne nok potensielt vært en ordentlig "jålehund"med sin lange flotte pels, men har definitivt ikke personligheten til det.
Men herlig er hun uansett.

Takker samtidig Turid for awarden jeg  fikk igår, tusen takk!!!! Bloggen hennes er absolutt verdt et besøk, hun lager masse fint.

Ha en fin helg :-)


Hele LO'en Har stemplet stormende hundeføtter ned mot bildet.
Bokstavene kommer ikke så brafrem de er lysere og glitrer fint. Er temmelig grått ute, så bildene bærer preg av det...

Her kommer hun stormende


Papiret jeg har brukt er Vinterdrøm-Isdans fra Kreativ Hobby :-)

14 kommentarer:

  1. Hei, denne var fin!
    Veldig bra dette bilde med hunden i fart...*smiler*..
    God helg,
    klem :o)

    SvarSlett
  2. Nydelig LO! Hvordan hund har du??=)

    Goood helg!
    Klem ♥

    SvarSlett
  3. Herlig LO! Kjempefint bilde og potene var så søte :o)

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin LO ! Var så stilig med pot sporene. Ser ut som snø spor, på det blå. Fint papir.
    Tusen takk for de koselige kommentarene fra deg :)
    Ha en trivelig helg :)
    Klem Toini

    SvarSlett
  5. Koselig LO av hunden din, Guro.
    Så fint med pot sporene:-)
    Ha en riktig fin fredags kveld og god helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Så koselig at du leverer flere bidrag - det er selvfølgelig lov og koselig !
    Skikkelig artig bilde du har brukt av hunden din her. Ser jo virkelig at den er i farta!
    Takk for bidrag og for at du deltar!

    SvarSlett
  7. Dødskult bilde av vofsen,og knallstilig LO!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  8. Stilig Guro du får det til du.
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  9. Stilig lo :-) Ha en flott og kreativ helg :-)

    SvarSlett
  10. Flott Lo :0)
    Ang. mal til den gule "gaveposen". Hadde selvfølgelig ikke lagret siden der jeg fant malen... Skreiv bare ned målene... Typisk meg..
    Men etter å ha letet litt på YouTube så fant jeg en som lignet!!! Jeg har brukt denne malen før også.
    Ha en flott helg!
    Klem Mona :0) http://www.youtube.com/watch?v=LlfHIxNxUyQ&feature=channel

    SvarSlett
  11. åh,,,, noget såååå flot den dog er
    ha en god dag:)

    SvarSlett
  12. takk for koselige kommentarer på bloggen min.
    eg kjøpte min stempelplate på denne butikken:
    http://www.craftsandme.co.uk/unmounted-stamps-sweet-stamps-c-110_113_191.html?page=2&sort=3a

    litt billigere porto, enn om du bestiller fra Usa..

    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  13. Så utrolig fin LO, som forteller mye om personligheten til hunden din : )

    SvarSlett
  14. Så kult bilde:)
    Jeg synes imidlertid det er litt synd at LO'en din ikke er slik som vist på bilde to, for der er bildet så mye mer i fokus. Jeg synes slike cluster-LO'er er skikkelig vanskelige....

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails