søndag 14. mars 2010

2 awarder :-)

Jeg er virkelig priviligert om dagen, og setter VELDIG stor pris på det! Tusen takk Ugla og Catti for disse awardene, jeg ble både overrasket og glad for awardene og de hyggelige hilsnene deres!
Ta en tur innom bloggene til Ugla og Catti, for der er det masse flott:-)

Denne supre stjerne awarden fikk jeg av Ugla; og siden jeg sendte den rundt, nøyer jeg meg med å sende den i retur til Ugla. Deler den også med alle dere som titter innom :-)


Denne herlige sunshine awarden fikk jeg av Catti, og hun får den selvfølgelig i retur :-)
Velger å dele denne med noen av alle de som sprer solskinn hos meg, og denne gangen tar jeg utgangspunkt i "topp kommentator" lista mi,slik at jeg gir den til de 10 som har lagt igjen flest spor. Sporene deres er virkelig sol i hverdagen!


Ha en herlig søndag videre :-)

8 kommentarer:

  1. Tusen takk Guro!!! Denne setter jeg kjempe stor pris på, den går selvsagt rett tilbake til deg!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  2. 1000 takk Guro :-)Dette setter jeg stor pris på! Tror du er på topp 10 lista mi også :-)Setter stor pris på alle dine søte komentarer :-)Sender den rett tilbake til deg :-)Ha en flott kveld :-)

    SvarSlett
  3. Du Guro du er jo søt. Takk så mye, du er definitivt på mi topp ti liste. Du sprer bestandig om deg med herlige kommentarer, så denne går jo selvfølgelig tilbake til deg vennen.
    Ha en fin kveld, nattaklem:)

    SvarSlett
  4. Så koselig, Guro!! Denne får du tilbake fra meg =) ♥♥♥ klem ♥♥♥

    SvarSlett
  5. ÅH, tusen takk for award.. alltid like hyggelig, bare synd jeg er sååå dårlig på å gi dem videre, må virkelig ta meg sammen dær altså =)

    SvarSlett
  6. Oj - Kjempekoselig ! Tusen takk Guro!!
    Må også få takke for alle de fine kommentarer du legger igjen hos meg:) Som du sier -er det solskinn i hverdagen og få så mange trivelige tilbakemeldinger:)
    -Jeg må nok vente til jeg kommer hjem for å laste awarden opp til min side, -for på felles pcèn offshore gikk ikke det på..
    Ha en riktig fin uke! Goe klem fra meg

    SvarSlett
  7. Åååå, tusen takk Guro!!
    Utrolig koselig å få award av deg:-)
    Setter virkelig stor pris på alle de koselige kommentarene du legger igjen i bloggen min også!
    Du får den selvfølgelig i retur av meg.
    Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Så søt du er! Tusen takk for at du deler denne med meg. Så flott og fargerik blomst får en til å smile. :D

    Sender denne i retur med en gang jeg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails