onsdag 3. mars 2010

Påskekort

Er så mange påskekort rundt omkring, så her kommer et fra meg og :-)
Dette er egentligrestekortet til et annet jeg holder på med, men det er ikke ferdig enda. Dermed kommer restene før hovedkortet. Håper virkelig jeg kommer meg på beina snart, for nå klør det i trenings viljen ;-)






Papir : Grønn kartong, Basicgrey; Lemonade lime cooler, Basicgrey Pattern paper urban prairie samt et grønt blomster papir
Motiv: Sugar Nellie
Kantene er svertet med Chestnut.

Korte er lagt inn hos The Pink Elephant

17 kommentarer:

  1. Kjempeflott påskekort med flotte detaljer. Likte de kanppene og fjæra =)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  2. Så fint et påske kort!!! Må prøve å lage noen påske prosjekt...Det er jo ikke lenge til!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  3. Skikkelig spreke farger!Er jo til å bli i godt humør av!
    Klem!

    SvarSlett
  4. Så koselig med påske kort...Kjenner vårfornemmelsen komme! Grønt er også en av min favoritt farger! :) Nydelig!

    SvarSlett
  5. Hei Gro!!
    Veldig vårlig og fint kort!
    Stilig med masse knapper.
    Ha en fin og kreativ kveld,
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  6. Herlig kort! Koselig motiv og kjempefint med den fjæra! tenkte jeg skulle lage et påskekort eller to jeg også, fikk inspirasjon her! :)

    SvarSlett
  7. Kjempe flott kort!!<3

    SvarSlett
  8. hvor er det et herligt kort og så flot gennemført, super sødt

    SvarSlett
  9. Hello! Thanks for visiting my blog! :) You've got beautiful work here - that card is amazing - I love how you've decorated the inside so nicely as well! :)

    SvarSlett
  10. Herlige farger Guro :-) Så søtt dette motivet er :-)

    SvarSlett
  11. Koselig påskekort med flotte vårfarger. Suger Nellie er bare så fin!

    SvarSlett
  12. Hei, og takk for superhyggelige kommentarer. Det varmer :)

    Kjempefint kort. Får bare bli kvitt denne forkjølelsen så jeg får laget noen påskekort! :-D

    God bedring til deg også.

    Klem

    SvarSlett
  13. Herlig kort Guro, et kort man blir i godt humør av, og ingenting er vel bedre enn det.
    Klem

    SvarSlett
  14. Nydelig kort!!! Flink du er da:)

    SvarSlett
  15. Nydelig kort, kjenner jo påskesola.
    Fantastiske farger, flink du..
    klem

    SvarSlett
  16. Hei Guro, og tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! :) Det setter jeg stor pris på!
    For et herlig påskekort du har laget, jeg suger til meg vårens farger! Herlig, herlig!
    Ha en koselig dag, gode tanker og klem fra Marte

    SvarSlett
  17. Such a sweet, lovely card! Thanks for sharing with us at TPE.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails