tirsdag 9. mars 2010

Award!


Jeg har vært så heldig å få en award av Linda M, tusen takk, setter veldig stor pris på denne. Du fården selvfølgelig tilbake!
Ble travlere enn forventet i dag, hjelper noen venner med oppussing, så jeg har ikke fått satt meg ned med den enda. Det har gått en del awarder rundti det siste, så jeg velger å gi denne til noen av mine "nyere" bekjentskaper.
Men som alltid, skulle jeg gjerne gitt den til alle som er innom meg, setter veldig pris på alle sporene dere legger igjen :-)

Glemte nesten de 7 faktaene ;-)
1. Jeg gleder meg veldig til våren og til å ta fatt på hagen i det "nye" huset
2. Gleder meg tilden daglige lesestunden med ungene, der vi lar oss fasinere i fantasy verden og blandt feer
3. Har verdens herligste hund som kan "smile" ved å løfte munnvikene.
4. Skriver en forskningsartikkel om dagen, og "elsker" det :-)
5. Syntes orkide og kala er fantastiske blomster. Men ingenting slår en svær bukett markblomster.
6. Hadde stor medfølelse for Petter Northug da han gikk fra pressen, og syntes det var supert at Marit Bjørgen gjorde det så bra!
7. Er rørt over alle kommentarene jeg får for kortene mine og elsker å jobbe med Scrappekammeret!

Jeg har jeg valgt å gi awarden videre til :
Anne Marie
Linda SS
Magnholias
Maren
Unni
Tinemor

Tusen takk for koselige tilbakmeldingene dere gir og for inspirajon og hverdagsglede som jeg får når jeg titter innom hos dere!

Ha en fin kveld :-)

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk Guro... det var hyggelig overaskelse på morgenkvisten.. :) Fikk lagt ut bilde av stemplene mine også i dag, gleder meg slik til å begynne å bruke dem.. Så skal jeg en tur til Ålesund, og satser på å finne en hobbybutikk der som kanskje har masse masse spennende.. :) Og igjen tusen takk for alle de flott tilbakemeldingene og awarden.. :) :) :)

    PS: beklager at det forrige ble fjernet, men trykte litt feil der og sendte bare en setning... Ikke spør hvordan jeg fikk det til, men det er sånt jeg er virkelig god på det.. :) :)

    SvarSlett
  3. Takk for awarden, skal prøve å få tid til å gjøre alt som hører med til helgen!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails