torsdag 18. mars 2010

Award




Har fått award av både Agnete  "fruens Hobbysyssler" og fra Scrappekammeret og av Jeanette fra Jeanettes Hobby og Norske Scrappere, tusen takk jenter, jeg blir så glad for at dere tenker på meg!
Og ikke minst takk for det initiativet dere begge har tatt her i "bloglandia" foralle oss her ute!
Dere får dem begge i retur av meg!!!

Jeg har gitt awarder en del runder nå så jeg lar dem ligge hos meg til alle som er på tur innom og som måtte ønske å ta de med seg :)

Ha en super dag videre. Datteren min er fortsatt syk, stakkars liten, så her går det rolig for seg.

Klem Guro

3 kommentarer:

  1. God bedring teil din syke datter !
    Klem og varme tanker fra Helle

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flotte awarder...de er vel fortjent!! Håper datteren din blir fort frisk snart Guro.
    Forsatt god bedring:-)

    SvarSlett
  3. ;o)

    Tusen takk Guro.

    Klem Jeanette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails