tirsdag 16. mars 2010

Ny LO "Jeg vil ta jeg vil gi"

Her er en LO av et bilde av mine søte små som var med meg og hunden på blåbærtur ifjor. Vi var så heldige å finne markjordbær og bringebær også. Akkurat denne turen var ekstra spesiell, vi skulle snart flytte og gikk ekstra langt på oppdagelsesferd. Været var aldeles nydelig, vi hadde med kamra og tok forskjellige mimrebilder underveis. Bærene ble satt på strå, og ble spist hjemme i hagen. Bildene ble ikke så veldig bra,det er mulig jeg får skiftet dem i løp av dagen. LO'en er laget til Scrapping the music sin marssang Jeg vil være ung. Jeg har plukket strofen "Jeg vil ta, jeg vil gi" for denne LO'en

Tusen takk for alle hilsnene dere legger igjen, det er veldig koselig å lese :-)
Ha en fin tirsdag.


Her er hele LO en,


Ungene koser seg med bærene, og deler:-) 

Blomster og sommerfugler

Blomster og en liten tekst


Knapper og sommerfugl



Papir :Websters pages; Nature's Storybook: violette Wings samt div rester
Pynt: Bling, Blomster, Fiskars puncher bord Stempler fra Kreativ Hobby, Diverse pynt fra Kort&Godt


21 kommentarer:

  1. Nydelig lo :-) Disse fargene er så flotte! Digger all blingen du har satt på :-) Riltig lekkert ble det :-) Herlig bilde også.Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  2. Nydelige farger og mange lekre detaljer. Og for et koselig bilde da!

    SvarSlett
  3. Utrolig nydelig LO, Guro ! Så deilig å se at det kommer til å bli slike fine dager igjen også, etter alle snødager og måneder :-)
    Ha en fin dag fortsatt !

    SvarSlett
  4. Hei igjen Guro.. Helt fantastisk LO du har laget. Har aldri frøvd med på LO selv.. men nå ble jeg jammen meg inspirert til å prøve..

    takk for kjempeflott inspirasjon =)

    klem Marielle

    SvarSlett
  5. Den var så søt... og utrolig masse flotte detaljer.. :) :) Fikk skikkelig høstfeeling, med deilig vær, modne bær og ingen snø feeling av den der.. :)

    SvarSlett
  6. Høres ut som dere hadde en kjempekoselig tur! Godt å se at søsken kan dele - det er jo ikke alltid det er like populært!
    Flott LO med mange herlige detaljer!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  7. Så flink du er! ;-)

    Ha en fin dag,
    Eirin

    SvarSlett
  8. Kjempe flott LO! Masse herlige detaljer:) Ha en fin dag, Guro! Klemm

    SvarSlett
  9. Disse var kjempefine:o))
    Så moro å ha. Fine minner.
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  10. Sagolikt vacker LO :):) och detaljerna är ju, WOW :)
    Ha en bra dag.
    Kram.

    SvarSlett
  11. Dette ble en lekker LO med masse herlig pynt!
    Stilig med punchen, silkebåndene, alle blomstene, sommerfuglen i bronsje og bling swirlene. Alt nydelig sammen med bildet fra en koselig tur:-)
    Ha en fin tirsdag, Guro!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  12. Så utrolig flink du er til å lage LOér...imponert over valg av farger og stæsj:)

    klem fra Angella

    SvarSlett
  13. Knall lekker LO med nydelige farger!!

    SvarSlett
  14. wawwwww total flot lo, med super lækre detaljer.

    SvarSlett
  15. du er så utrolig flink med farger!!! Har litt å lære av deg der :D

    SvarSlett
  16. Denne var utrolig flott!Herlig bilde,og masse detaljer man ikke får sett seg mett på!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  17. Denne LO var utrolig lekker, så mange flotte detaljer og et koselig bilde!
    Klem:)

    SvarSlett
  18. Så koselig LO da har laget. Nydelige papirer du har valgt, og mange flotte detaljer!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  19. Nydelig LO, så mange flotte detaljer.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails