lørdag 6. mars 2010

Mitt første Sjokoladekort

Jeg fikk lyst til å prøve meg på et sjokoladekort i dag. Valgte å gjøre det litt enkelt, siden det er til en gutt.
Sjokoladen er anskaffet, men da den skulle inn i kortet så jeg at jeg har kjøpt "nyhet" crispo, og den er tydeligvis større enn den klassiske firkløveren, så da blir det crispo til meg i kveld ;-)

Jeg har endelig anskaffet meg en av de flotte stemplene fra Motivet, lenge siden jeg "forelsket" meg i dem, men man kan jo dessverre ikke få kjøpt alt man vil ;-)







Papir:KaiserCraft Cabbage Patch Spring Greens og Brun Bazzill
Motiv:  Motivet er fra Motivet, Tekst fra Norsk Stempelblad og fra Kreativ Hobby
Kantene er svertet med chestnut

20 kommentarer:

  1. Så bra at du kjøpte feil sjokolade Guro!! Så fikk du noe å kose deg med i kveld ;)
    Kjempeflott sjokoladekort du har laget ;) Herlige mønsterark du har brukt!

    SvarSlett
  2. hi hi ikke gærn't å få litt å kose seg med nei :) nyt den :)
    herlig og flott skjokolade kort! flotte farger på motivet :) Ja ikke sant dem motivene fra Motivet (hehe) er nyyyydelige! Jeg og ønsker meg dem :)
    klemmmm

    SvarSlett
  3. Kjempe flott, Guro!! :D

    SvarSlett
  4. Super flott sjokolade kort Guro :-) Herlig motiv :-)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott sjokoladekort! Et herlig motiv:)

    Klem:)

    SvarSlett
  6. kjempeflott kort, og bomkjøp-sjokoladen smakte fortreffelig på en lørdagskveld ;)

    SvarSlett
  7. Åh,det ble kjempefint, i fine farger!
    Ida.

    SvarSlett
  8. Kjtt sjokolade kort:) -og veldig koselig tekst inni:)
    Kos deg med sjokolade!
    Klem T

    SvarSlett
  9. Sjønne ingenting.. Det skal jo være Kjempeflott! ..:)

    SvarSlett
  10. Så flott sjokoladekort! Fin løsning.
    Og det vakte gode minner med Crisposjokoladen. Den fikk jeg alltid av min bestefar når jeg var lita jente for leeeenge siden;)
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  11. Så flott sjokoladekort!Håper du koste deg med sjokoladen :o)
    Stilige ark og herlig motiv!
    Ønsker deg en fortsatt fin helg :)

    Klem,Kari:o)

    SvarSlett
  12. Kjempe flott Guro, vil prøve meg på en jeg også!!!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  13. Kjempefint sjokoladekort, Guro!
    Koselige stempler du har brukt:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  14. Hei på deg Guro!
    Veldig flott sjokoladekort. Ble nok en glad gutt som fikk det.
    Jeg laget slike til alle barna i familien til jul. Veldig poppulært c",)
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  15. Så nydelige ting du lager. Det kortet under her i sort/hvitt var bare rålekkert :)

    SvarSlett
  16. Denne ble jo bare kjempeflott. Nå blir jeg snart fristet til å prøve en sjokoladegave selv... Ser så mye fint rundt omkring i bloggene. Jeg likte så godt kortet du laget på sjokoladen.

    SvarSlett
  17. så utrolig flott sjokoladekort :D
    nydelige farger - og det stempelet var jo knallfint da! ;)

    SvarSlett
  18. Så lekkert pyntet! Nå fikk jeg lyst på sjokolade...

    SvarSlett
  19. Kjempe-flott!!!
    kjekt å gi vekk,-men finnes det ein mal...?

    SvarSlett
  20. Hærlig, og kjempefint... hadde ikke hatt noe imot å fått noe sånnt i postkassa, nei =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails