tirsdag 16. februar 2010

Tusen takk alle sammen!!!

Jeg har de siste dagene mottatt flere awards, og veldig masse hyggelige spor fra alle dere der ute.
Ønsker å benytte annledningen til å si tusen takk, til dere alle. Jeg føler meg utrolig priviligert og beæret som har truffet så mange herlige kortlagere i "blogglandia" og jeg setter pris på hver eneste kommentar jeg mottar.
Har ikke fått svart alle, har hatt noen hektiske dager, men jeg setter utrolig pris på alle "turene" mine ut til dere alle, det er så utrolig mange dyktige kreative mennesker der ute.
Skikkelig sentimental her merker jeg. Men uansett; TUSEN TAKK!!! Dere gjør meg ordentlig glad :-)
Ønsker dere en herlig uke!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails