onsdag 10. februar 2010

Sketchy Colors 10

Her er mitt bidrag til Sketchy Colors nr 10. Denne gangen var det en skisse, og jeg liker skisser kjempe godt.
Etter noen dager med syke barn, er det godt å være i den vante "tralten" igjen. Kan ikke tro at halve uka er over allerede, tiden flyr :-).
Takker Laila for award i dag, TUSEN TAKK! Jeg ble kjempe glad. Hun lager veldig mye forskjellig og har en av alle bloggene der ute, jeg koser meg i :-)
Ha en flott mandagskveld! Snart står Mentalisten for tur her.

Klem Guro






Papir :
Stempel: Sugar Nellie, Kreativ Hobby
Pynt: Martha Stewart sommerfugl

11 kommentarer:

  1. Så koselig kort. Og nydelig stempel. Deilig med en "vanlig" hverdag når alt går etter det man ønsker å bruke tiden på.

    SvarSlett
  2. Flott kort i friske farger :-) Det får meg til å lengte etter sommeren :-)....men vi må nok vente med den gitt! Det er 16 kalde her ute nå. Nydelig motiv....og flotte sommerfugler :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  3. Dette var et freskt kort Guro.
    Herlige farger og detaljer, nydelig motiv også.
    Litt sommerlig over det hele...
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Å, så fargerikt og herlig det her var!:)
    Nattinatt.
    Ha en fin dag i mårra!

    SvarSlett
  5. Flott kort dette! Nydelig med sommerfuglene;0)

    SvarSlett
  6. Herlig gla'fargerkort! Blir i godt humør av sånt.
    Mmm, Mentalisten, får en mann blitt penere enn det? Sukk...
    Klem

    SvarSlett
  7. Herlig kort i sommerfarger!Motiver er så herlig!Ha en knakendes god dag!Klem,Janne

    SvarSlett
  8. Så fint kort, og så friske fine farger! Sommerfugler er bare som nydelige!
    Klem Jorunn

    SvarSlett
  9. Nydelig løsning på utfordringen!
    Lykke til!
    Ha en riktig god helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  10. Hei Guro, takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Nydelige kort du lager (",)
    Nyt dagen i dag!
    Hilsen fra Karin

    SvarSlett
  11. En kjempeflott løsning av skissa, og et herlig og sommerlig kort!!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!

    Klem, Marianne:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails