tirsdag 9. februar 2010

Awards







                                     



 Det er så koselig med alle awardene som er rundt omkring om dagen. Har vært så heldig å motta  den første fra Lambi og  den andre fra Anette; TUSEN TAKK jenter, jeg ble veldig glad for begge to :-D

Så var det reglene, den første ber deg skrive 10 ting som gjør deg glad, og den andre ber deg gi 7 fakta om deg selv,  så da er det bare å sette i gang :-)

10 ting jeg blir glad av
1. Barna, hunden og samboeren min
2. Musikk
3. Smil :-D
4. En deilig Latte sammen med ei god venninne
5. Varmende ord
6. Lek
7. Sol :-)
8. Dyr
9. Positive mennesker
10. Når gaver jeg gir, "treffer" mottaker

Så 7 fakta om meg selv:
1. Jeg er et A menneske
2. Jeg koser meg utrolig med kortlaging om dagen, og finner masse herlig inspirasjon ute  i blogg land.
3. Leser fantasy for sønnen min og har like stor glede av bøkene som han, tror jeg.
4. Elsker middager med venner, eller bare en kaffe stund.
5. Syntes det er utrolig å ta ting på sparket når timeplanen tillater det.
6. Er ikke noe flink til å ha med meg mobilen, og er derfor ofte treg til å svare
7. Drømmer om å reise til Roma

Så skal awardene gis videre til 10 nye, jeg velger å gi begge 2 sammen. Alltid like vanskelig det punktet, vil jo gjerne gi den til veldig mange....
Men skal prøve å gi den til noen jeg ikke har gitt til før. Disse er noen av alle dem der ute jeg henter inspirasjon og hverdagsgleder hos, tusen takk!!!

Lambi, du får den selvfølgelig tilbake, sammen med Kreativ blogger awarden

Tusen takk for at dere deler alt det flotte dere lager og for de verdifulle kommentarene jeg mottar fra dere!
Ha en herlig uke!!!
Stor Klem fra Guro

5 kommentarer:

  1. Kjære snille deg, Guro! ;)
    Tusen takk for en kjempehyggelig hilsen i bloggen min - og en award!! YOU MADE MY DAY!!
    Sliter litt med motivasjonen om dagene og alt som før har fått meg til å få massevis av inspirasjon, har gjort at jeg har fått inntrykk av at jeg ikke har peiling på dette med kortlaging og sånn... Går ut fra at det skyldes at jeg har vært for lenge hjemme med syke barn nå, men kjedelig følelse.. :P
    Men nok en gang: Tusen takk!! De gode tilbakemeldingene er kjempeviktige og UTROLIG herlige!!! Du er super! ;)

    Klem, Randi

    SvarSlett
  2. Tusen takk Guro, hyggelig at du ville gi disse til meg setter stor pris på det:o)

    Ha en forsatt fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du tenkte på meg det setter jeg veldig stor pris på:) Det er alltid hyggelig å titte innom bloggen din!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk, så utrolig hyggelig! :) Setter stor pris på sånne hyggelige skusmål! :) Har imidlertid sendt begge disse awardene vider for kun kort tid siden,så du kan evt lese de 7 punktene mine om info om meg der dersom du har lyst til det...også dropper jeg å sende den vider akkurat nå...for da sender jeg den nok bare i ring igjen,hihi! ;) Men som sagt, veldig veldig hyggelig å få! :) :) Ha en super flott tirsdagskveld!Stor klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails