søndag 14. februar 2010

Gratulerer med dagen alle sammen!


I dag er det litt av en dag, morsdag, Valentine og fastelaven, gratulerer alle der ute :-)
Her er ungene i full gang, og jeg må bake boller (bedre sente enn aldri?).
Vi fikk nydlige blomster på døren i går, og ungene var overbevist om at blomsterbudet hadde kommet til feil hus ;-) Men det hadde han ikke!

Takker for awardene jeg fikk i går av Eva Helen og Karianne, jeg  ble ordentlig rørt. Disse awardene setter jeg veldig stor pris på, de sprer virkelig glede. Begge disse jentene har fantastisk flotte blogger som er verdt et besøk, eller flere.
Skal sette meg ned med awardene i kveld, når overnattinggjesten vår er sendt trykt hjem til mammaen sin.

Ha en flott søndag alle bloggvenner :-)

Ta forresten en tur innom Scrappekammeret, Eva Helen har delt en utrolig rørende historie med oss. Vi fikk tårer i øyne flere av oss, "mirakler" skjer stadig!

Klem Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails