tirsdag 2. februar 2010

A Spoon Full of Sugar

Dette kortet er inspirert av A Spoon Full of Sugar sin skisse i utfordring 89.
Papir: K&C Company; Brown Swirls Decor Glitter paper og BasicGrey; Cut off strips samt brun og grønn Bazzill.
Stempel: Sarah Kay og Kreativ Hobby
Bånd: Kort & Godt og Kreativ Hobby
Pynt :Kort & Godt og Kreativ Hobby

Går unna i kortlagingen om dagen, tror nesten jeg har litt "skissedilla", for det har blitt noen av dem nå.
Teller dagene til fredag, og med tirsdagskveld er det ikke mange igjen...
Dette kortet er det siste med de papirene jeg hadde som mål å bruke, så da har jeg klart målet, kun bruke 2 ark og div Bazzill. Det ble til og med tre istedet for to, ikke verst. (Alle de rare målene man kan gi seg selv noen ganger ;-)).

Ha en fin kveld:-)

14 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget, Guro!
    Søtt stempel motiv du har fargelagt:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Kjempe fint! :) Klemmer

    SvarSlett
  3. Jammen er du effektiv:-)Stadig nye og flotte kort fra deg!!
    Klem Mette

    SvarSlett
  4. Nydelig kort :-) Denne jenta er bare så søt da :-) Flott tekst :-) Så effektiv du er om dagen :-) Blir imponert jeg :-) God natt Guro :-)

    SvarSlett
  5. Så fint kort! Likte hjertet i bakgrunnen og jenta var jo helt nydelig da! :) Klem

    SvarSlett
  6. nydelig bruk av skissa Guro. lekkert med hjerter
    ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
    Jammen er du effektiv og lager mange flotte kort!!!
    Ha en fin kveld!

    -klem-

    SvarSlett
  8. Hei Guro!!! Eg vikla meg visst inn på bloggen din:-) Eg visste ikje at du og dreiv me scrapbooking å kortlaging!:-) Ser ut som du er veldig dyktig! Favoritthobbyen min:-) Koss går det me deg å di små? Trives du i Stavanger?
    Klem Hilde Sande m familie:-)

    SvarSlett
  9. Så moro Hilde :-D Verden er liten. Syntes det er kjempegøy å drive med kort og Scrapping. Prøvde å klikke meg inn på bloggen din, men det gikk ikke, så jeg håper du finner meg igjen her!
    Går veldig bra med de "store" små, og vi syntes Stavanger er supert :-)
    Klem

    SvarSlett
  10. Så flott kort ! Kjempefin fargekombinasjon, og jeg likte så godt hjertet "bak motivet", stilig! ...motivet er jo bare helt herlig da :o)

    Klem :)

    SvarSlett
  11. Kjempefint kort og koselig motiv!
    God helg!
    Sakkalo ♥

    SvarSlett
  12. Adorable sweet card, love the image.
    luv
    Debby

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails