tirsdag 19. januar 2010

Challenge 45


Jeg datt over en ny utfordring i dag som hørtes veldig spennende ut; lag en scene/ setting hos Oohh-la-la-la creations.
Laget et bilde til datteren min av vår magiske skog. Vi pleide å gå tur der, og kaldte den, "den magiske skogen" fordi den hadde en magisk stemning, syntes vi. Kortet er laget av flere lag for en 3D effekt, men det syntes ikke helt på bildet gitt...

My card is made with a photo of a forest I used to walk in with my dautghter. We call it the magic forest, because it had such a magic feel :-) It's made with a 3 D feel, but its hard to tell from the picture.


11 kommentarer:

  1. Hei Guro.
    Så morsomt at du har kombinert foto og stempler:) Er jo bare så nydelig det stempelmotivet du har brukt,sløyfa hadde så fin glans og passet så godt til:)!!

    Og tusen takk for så koselige ord i bloggen min, alltid like hyggelig :)!!

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
    klem fra Heidi :)

    SvarSlett
  2. Dette var rålekkert... Utrolig vakkert! Og jeg fikk den magiske følelsen nå jeg så dette. godt jobbet!

    SvarSlett
  3. Stilig kort du har laget. Fryd for øyet:-)
    Vet av erfaring at ikke alle de fine detaljene kommer helt frem når de legges ut på bloggen. Ditt kort er kjempefint..og da VET jeg at det er enda finere i virkeligheten:-)
    Hilsen Laila.

    SvarSlett
  4. I am sorry I can not write in Norwegian
    Your card is truly beautiful and looks a magical place to be
    Thank you so much for joining in our challenge at Ooh La La and sharing your wonderful memories
    Wendi

    SvarSlett
  5. Så stilig!Ser ut som det glitrer i blått!Kaldt og utrolig stemningsfullt!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  6. Wow, dette var utrolig vakkert og stemningsfullt ! Ja, rett og slett magisk :) Kjempeflott med perlene og den store sløyfa, og nydelig fargevalg !

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  7. Så fint det er :-) Synd att denne 3D efekten ikke syns på bilde.Slik er det med mine kort også.Bruker mye limputer,men på bildene ser korta helt flate ut. Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  8. PS: Så plutselig att jeg ikke var følger hos deg,.......men det er jeg nå :-)

    SvarSlett
  9. Ååå woow, så utrolig lekkert og stemningsfullt dette var!

    Klem:)

    SvarSlett
  10. Når jeg klikker på bildet, så får jeg frem 3D effekten..Kjempelekkert..Tenkter det var ei som ble glad når du hadde laget det til henne..
    Klem

    SvarSlett
  11. Hi! Thank you so much for joining us at the OLL challenge. Your cards is stunning and the forest does look truly magical. Hugs x

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails