tirsdag 8. mars 2011

Ny bretteteknikk fra Skitreffet






Denne helgen har jeg vært en av de heldige som var på skitreffet, og det var helt topp. Vi fikk laget masse, pratet masse og lært mye.
Delte bord med HEIDI, ELISE, HEGE, GURO, TURID, YVONNE, LENA, NINA OG TURID "WENCHE" og jeg vil takke dere alle for herlig selskap, inspirasjon og masse latter; gleder meg allerede til neste mulighet!
Lena, lover å ta med blending tool neste gang ;-)

Helgen begynte med lunsj hos Hege "bestevenn" og jeg satt på med henne til Ski. Og vi avsluttet på samme måte med Mc Donalds salat og Milkshake ved ovnene hennes, samtidig som jeg masse stemplet Tim Holz og Magnolia motiver; tusen tusen takk igjen for en super helg Hege :-)

Over til kortet mitt, det er en gave til datteren min, siden jeg stakk av uten henne (hun ville også scrappe).
Kortet er inspirert av Marianne i Mariannes Papirverden, som hadde laget et nydelig kort med denne bretten på treffet. Videre er det inspirert av  Laila aka Pinklady, som laget en nydelig variant ved bordet vårt.
Spennende med nye bretter :-)

Kortet ble godt mottatt, det samme ble ferdig stemplede motiver, så jeg må gjerne dra på treff igjen når vi har brukt dem opp ;-) (best å forte seg ;-))

Ha en super uke der ute!!!!

Klem Guro

15 kommentarer:

  1. Åhh.. så nydelig kort du har laget! Elegant og nyedelig brettekort. Ha en fin tid framover:) klem Anita

    SvarSlett
  2. Ååå, så lekkert kortet ditt ble Guro!!
    Kjempe nydelig mønster ark, så søt Tilda og flott pyntet!! Moro å lage var det å:-)
    Gleder meg til neste treff i oktober..helt klart!

    Ha en fin uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Fy søren så stilig dette korte ble :-) Lekkert! Ikke rart att Maja ble fornøyd :-) Takk for en koselig helg :-) Håper også att samboeren din skjønner att du faktisk bare må på disse Ski treffene.Du får love han et fint kort neste gang da veit du ;-)Ha en flott uke :-)

    SvarSlett
  4. Så moro at du også fikk laget dette kortet. Ble kjempefint. Og morsomt å komme hjem med slikt. Nå lader vi opp til neste treff.

    SvarSlett
  5. Ikke rart Maja ble glad for dette! Og du fikk til fargene kjempeflott her syns jeg! Neste gang får jeg huske å ta med meg en drøss motiver så du får trykket opp enda mer :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig kort!
    Alltid kjekt med treff, og å lære nye bretteteknikker blir vi aldri lei av! ;-)

    Ha en finfin onsdag, selv om det snør..

    SvarSlett
  7. Kjempeflott dette, Guro, nydelige papirer og motiv. Så godt at Maja ble glad :-)

    SvarSlett
  8. Nydelig kort. Marianne kan trylle med papir. Jeg er så heldig å scrappepe sammen med henne annenhver tirsdag og lærer masse og ikkeminst blir inspirert de luxe... dessuten er jo dama så morsom!
    Godt å høre dere hadde det hyggelig på treff, passet ikke for meg denne gangen, men er påmeldt til høsten.
    Ha en strålende dag!
    Klem Grethe

    SvarSlett
  9. Det kortet er bare nydelig! Takk for ei superduper helg! Gleder meg også til neste gang! Ha ei finfin uke!

    SvarSlett
  10. Hyggelig å si hei til deg, Guro. Håper vi sees på treff til høsten. Herlig kort du har laget her. Dere hadde jo en voldsom produksjon, iallefall noe av det jeg så.

    Ha en flott ukeslutt, klem fra Jeanette :)

    SvarSlett
  11. Wow your creation is stunning!
    Hugs Bonnie

    SvarSlett
  12. Knallstilig bretteteknikk og herlige farger og pynt! Klem:)

    SvarSlett
  13. Så nydelig, morsomt med nye bretteteknikker. Ser du havnet sammen med en utrolig kjekk og hyggelig gjeng.:))
    Klem Sissel

    SvarSlett
  14. Nydelig kort med ny brette teknikk. Ser litt vanskeligt ut men må nok prøve den.

    SvarSlett
  15. Så stilig brette-kort da! Arti å prøve noe nytt:) -Høres ut som dere kosa dere på treff! Masse flott under her også siden sist jeg var innom:) -Nydelig pyntet After Eight eske!
    Ønsker deg en fortsatt fin helg:)
    Go klem, Tove

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails