mandag 3. januar 2011

Award


Jeg fikk denne stilige awarden fra Gunn for noen dager siden, tusen tusen takk Gunn, jeg ble utrolig glad for awarden fra deg! Gunn lager utrolig stilige kort, og jeg er så heldig å få jobbe sammen med henne i Midnight Madness.

Med awarden følger disse reglene:
  • Takk og link tilbake til den du fikk den av
  • Del 8 fakta om deg selv
  • Send awarden videre til 8 bloggere
  • Kontakt dem og fortell dem at du har sendt awarden.
Så da begynner jeg med 8 fakta om meg:
  1. Jeg har nedtelling til april da orienteringspostene for 2011 er på plass!
  2. Med hund er jeg mye ute på tur, og jeg er elsker å ta bilder.
  3. Jeg er så heldig at jeg har kunnet prioritere å være hjemme sammen med barna mine en periode, men gleder meg til å starte jobbjakt snart.
  4. Jeg har fortsatt dilla på sommerfugler
  5. Jeg syntes vintage stilen er utrolig vakker.
  6. Jeg er utrolig glad i søstrene mine :-)
  7. Jeg syntes, imotsetning til samboeren min, at snoozeknappen på vekkeklokker er utrolig irriterende.
  8. Jeg leser masse både for barna mine og meg selv; så jeg setter stor pris på biblioteket!
Så skal jeg gi den videre til 8, det er alltid like vanskelig.
Men her er de åtte denne gangen.
  1. Gunn, du får den tilbake, tusen takk igjen; kortene dine er fantastiske!
  2. Linsal
  3. Linda W
  4. Yvonne
  5. Lena
  6. Mona
  7. Heidi
  8. Jeanette
Det er mange flere som hadde fortjent denne, for det er så mange blogger og bloggere jeg setter stor pris på.

Etter at samboeren min har fått seg fast jobb på land, er det plutselig mye mindre tid til blogging, så et av mine forsetter i år, er å finne litt mer tid til bloggrunder. Det er så utrolig masse inspirasjon rundt i de ulike bloggene.

Ha en fin tirsdag!
Klem Guro

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for advarden :-) Altid stas å få slike :-) Er ikke så flink til å sende disse videre, men sparer på dem alle nederst på bloggen min :-)
    Finner din blogg veldig innspirerende, så jeg sender den tilbake til deg :-) Håper du har hatt en flott julefeiring.Gleder meg til å se hva du tryller frem i året som kommer :-) Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Guro! Så koselig at du vil gi en til meg:)
    Du får en tilbake, alltid gøy å stikke innom bloggen din. Masse inspirasjon å hente hos deg.
    Klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails