lørdag 9. oktober 2010

Høstferie

Jeg har hatt en ukes besøk som har resultert i en høstferie fra kort og blogging. Men har fått gjort litt alikevell da; bare ikke oppdatert bloggen. PCen min som er under en mnd gml har også sviktet, så den er på service...
Men men sånn er det noen ganger.
Var på Papirfesten sist helg og det var utrolig morsomt :-) Traff noen herlige jenter fra Jæren, som jeg satt sammen med når jeg ikke var på kurs; kjempekoselig!!! Fikk meg flere gode lattere og gode historier, for ikke å snakke om tips om julepynt. Dere gjorde lørdagen utrolig fin for meg, hele gjengen :-D
Ellers traff jeg Sivic, som jeg føler jeg har blitt litt kjent med her inne i Bloglandia, på kurs hos Connie. Utrolig fint å treffe alle de fine scrappedamene man blogger med IRL.

Kurset til Connie var forresten kjempebra, hun er bare råflink med bakgrunner, og jeg gleder meg til å leke mer med alle de flotte teknikkene hun lærte bort, hun er utrolig dyktig; og ikke minst, utrolig koselig :-)
Traff også Linda fra Favoritspotonearth; veldig koselig det også, hun er herlig!
Tusen takk alle sammen for en utrolig  fin helg, som gikk alt for fort :-)

Ellers har jeg hatt besøk av Hege; bestevenn idag. Hun var en tur i Stavanger og stakk innom meg. Jeg ble kjempeglad og hadde en super dag. Ikke hverdag jeg har scrappebesøk fra Østlandet; eller mer korrekt, første gang ;-)
Tusen takk for gave inspirasjon og ikke minst kjempekoselig selskap Hege!!! Gleder meg til å scrappe med deg igjen.

Her er et lite sjerf jeg har strikket til niesen min, og et matchende til dukken hennes. Hun er snart 3 år; og insisterer på å gå med skjerf inne, så da laget jeg et innesjerf i bomull. Skal lage en matchende lue, men den er ikke helt ferdig enda...

Ha en herlig lørdag!

10 kommentarer:

  1. Ja,de er vel skjønne disse små:) Kan tenke meg at fargen du har valgt faller i smak;)
    Og papirfest er gøy! :) Det ble ingen kurs på meg,men det var moro lell. Har veeldig lyst til å være med neste gang,også,men får vel se hvordan det passer:)

    SvarSlett
  2. Scrapping med Hege er kjempetopp, det kan jeg skrive under på, Guro :-)
    Så stas med matchende skjerf for niesen og dukken hennes, da, det satt hun vel pris på, vil jeg tro.

    SvarSlett
  3. Så søte skjerf Guro!:)
    Ha ei fortsatt fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte skjerf! Besøk hørtes koselig ut :)
    Håper du har en flott helg! klem

    SvarSlett
  5. Kjempe søtt skjerf! Det blir nok den lille unge damen glad for! :) Så gøy med både treff og besøk! Fikk sms fra Hege rett før flye gikk og hun skrev hun skulle besøke deg -koselig! :) Gleder meg bare til å se hva dere fikk produsert...eller ble det mest sosialt,hihi? :) Blir ofte litt dårlig produksjon på meg når jeg er sammen med andre iallefall...selv om det er utrolig moro altså!! :) God søndag! Klem

    SvarSlett
  6. Naaaw, for ett søtt skjerf.. Har alltid hatt lyst å lære meg og strikke.. Dah har jeg slengt meg med på candyen din.. Den var virkelig lekker =)

    Ha en fortsatt fin høstferie..

    Klem fra Marielle j

    SvarSlett
  7. Fine skjerf -koselig at dukken også får!
    Høres ut som du har hatt en flott uke med besøk og Papirtreff:)
    Ha en fortsatt fin søndag
    Go klem

    SvarSlett
  8. Det høres ut som du har hatt det topp ja med papirfest og besøk, koselig!
    Så herlig med "inneskjerf" til tantebarn og dukken!!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  9. Så søte skjerf du har laget!:) blir nok en hit hos niesen din!:)
    Ha en fortsatt fin søndag!:)

    SvarSlett
  10. Takk fra meg for en utrolig hyggelig lørdag. Så moro å kunne scrappe sammen med deg og Maja, en utroig tålmodig 7-åring. Og få treffe hele familien og en leken, hoppende og smilende! hund. Har nå nettop kommet hjem, pakket opp bagasjen og ser med godt humør på et par juleark med fotavtrykk av en glad hund! Vi fikk da faktisk gjort litt også! Og nå blir det en østlandstur og scrappetreff her på deg etter hvert! Klem fra meg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails