tirsdag 21. september 2010

Vinner avmin KortOMania blogghopp RAK!

Så utrolig gøy at så mange var med på blogg hoppen vi hadde inne på Kort O Mania Utfordringsbloggen!
Knall morro!

Og jeg lovet en liten RAK til alle dem som var innom meg å hentet bokstav & la igjen et spor!

Det var 58 stk som la igjen et spor:

Og den heldige, trukket via Random. org, er;


...

........




Det ble Hildegunn :-D

Hildegunn sa...
Gratulerer så mye med DT-plass hos Kort`O`Mania! Det klarer du finfint!
Flott RAK du har laget! Det blir spennende å se hvem som vinner alt snopet dere har lagt ut.
Ønsker deg en fin søndag!
Klem

Gratulerer så masse Hildegunn, og takk for at du er med
Hvis du sender meg adressen din på guroaarre(at)gmail.com, kommer raken hjem til deg.
Håper du har glede av den :-D

Ha en herlig dag!

Her er dagen kort i Scrappekammerets juleserie:


2 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren!

    Et nydelig kort du har laget Guro:-)
    Ha en fin dag!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort♥ Nydelig motiv og perfekt fargematch. Dette kortet likte jeg utrolig godt:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails