tirsdag 13. juli 2010

Blogg"ferie"

Vi får huset fult av gjester og har hatt ymse prosjekter som har "dyttet" bort scrappingen i det siste, så jeg tar en liten "ferie" nå, så er jeg sterkere tilbake etterhvert. Klør i fingrene, men tiden strekker jammen ikke helt til om dagen.
Legger ved litt stemningsbilder her fra Vestlandet og ønsker med dette alle en fortsatt herlig sommer :-D

Klem Guro







Takk for alle de koslige kommentarene og all inspirasjonen dere bidrar med, jeg setter veldig stor pris på det :-D

10 kommentarer:

  1. Herlige stemningsbilder.
    Fint på Vestlandet også!
    Ønsker deg en god ferie, kos deg masse det gjør jeg...
    Ferieklem:)

    SvarSlett
  2. Der var du, ble nesten bekymret for at det var skjedd noe siden det var så stille fra deg. Ser å at siden det skjer mye nå om sommeren så får bloggen lide og det blir lite tid til kortlaging. Men regner med vi kommer sterkere tilbake når ferien og sommeren er på hell.
    Kos deg masse masse og ha en fortsatt flott sommer og ferie! :o)
    -klæm-

    SvarSlett
  3. Så fine bilder du har tatt, det ser idyllisk ut der! Så får jeg bare ønske deg god ferie. Nyt livet og besøk:) Gleder meg til å se mer fra deg etter den er over!
    Klem Hege.

    SvarSlett
  4. Flotte bilder!
    Ha en riktig god sommer og nyt dagene:)))
    Klem Mette

    SvarSlett
  5. Kjempekoselige bilder :)
    Ønsker deg en herlig ferie videre!
    Klemmer fra meg ;)

    SvarSlett
  6. Herlige bilder, Guro.
    Nyt sommeren. Gleder meg til dine kreative verker utover høsten.
    God sommer til deg og dine.
    Merete

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder , ha en herlig ferie klem Marion

    SvarSlett
  8. Herlige bilder! Kos deg masse i ferien! :)

    SvarSlett
  9. Herlige bilder.
    God sommer.
    Klem Connie

    SvarSlett
  10. Så herlige bilder!

    Tusen takk for hyggelige besøk og kommentarer hos meg, det setter jeg stor pris på :-) Er litt hobby- og bloggferie på meg for tiden også, så vi blogges til høsten igjen.

    Ha en fortsatt herlig sommer!

    Klem fra Anne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails