søndag 18. september 2011

Kort O Mania 47 Høst

Så er det tid for ny utfordring hos Kort O Mania igjen og denne gangen har vi jentene i DT latt oss inspirere av høsten. Personlig er nok høstfargene noen av dem jeg liker aller best. Det er noe med disse varme, jordlige rike fargene. Så dette var en flott utfordring for min del.
Selvom sommeren står i en særstilling med varmen vi noen ganger er så heldige å oppleve, kommer høsten med en fargeprakt som for meg er helt unik.



Dagens kort er laget med motiver fra Tim Holtz som jeg fikk trykket opp hos Hege aka Bestevenn i sommer, og jeg liker dem veldig godt. De står høyt på ønskelisten!

Ellers har jeg brukt papirer fra Panduro og rammen er fra Kort & Godt.
Jeg har farget med Promarker og lagt til litt bladgull. Har også brukt litt alkoholblekk på arket med tekst.
Teksten er og fra Tim Holtz, og for min del, fra Hege!

Ha en super dag!

Klem Guro

2 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails