tirsdag 30. november 2010

DT Scrappekammerets juleserie- Fyrstikk kalender

Da er det endelig 1 desember; jippi!!! Her i huset har vi gledet oss og ventet på denne dagen en stund, og i dag står kalendere klare å venter på oss alle. En koselig nedtelling.
Nytt i år er at vi voksne har laget en kalender til hverandre. Jeg er mektig imponert over at kjæresten min har laget kalender til meg; det hadde jeg ikke trodd, jeg er utrolig heldig :D Fikk gjøre den avsluttende pyntingen selv; men resten gjorde han! Gleder meg til å finne ut hva som venter oppi skuffene ;-)

Hans har jeg laget; og prøved å ikke pynte alt for mye; siden det er en "guttekalender".

Har hatt lungebetennelse en ukes tid og det har gitt mye "innetid", samtidig som jeg ikke fikk kommet meg østover sist helg; vedmodig. Men men, sånn er det noen ganger.

Ønsker alle en koselig og fin desember!

Klem Guro











19 kommentarer:

  1. Wow, hver sin kalender, det er ikke dårlig at du har fått gubben til å lage en også - det skjer ALDRI her !! Nyt det, Guro.
    Vi savnet deg forrige helg,, håper du er mye bedre nå !!

    SvarSlett
  2. Glemte å si at kalendrene er flotte, begge to !

    SvarSlett
  3. Stilige kalendere.
    Jeg tror jeg hadde besvimt om gubben hadde laget noe sånt til meg.
    God bedring til deg !

    SvarSlett
  4. Jeg er egentlig ganske stolt selv ;)
    syntes selv jeg fikk til innholdet bra også, nå gjenstår det bare å se om Guro er enig :D

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte kalendere!! Hadde aldri fått min mann til å lage en sånn en til meg.... Men jeg skal ikke klage, for han sitter i kjelleren å spikker små hjerter til meg... :-)

    Ha en fin vinterdag!
    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  6. Så flotte kalendere!
    Nydelig pyntet:)
    Håper du er bedre nå Guro, fortsatt god bedring til deg.
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte kalendere.
    God bedring. Lungebetennelse er ikke til å spøke med. Heldigvis er det noen uker igjen til jul...

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så flotte kalendere dere har laget til hverandre! Skikkelig koselig. Sitter å monterer en sånn selv, spørs om den blir like fin...
    Klem

    SvarSlett
  9. Så fine! :)

    Håper du har blitt bedre. Lungebetennelse er ikke noe godt.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  10. To kjempe flotte julekalendere, Guro!!
    Kos dere begge to:-)
    Fortsatt god bedring! Håper du kan komme på treff ved en senere anledning.

    En fin vinterdag ønskes deg og dine!
    klem Laila.

    SvarSlett
  11. Kjempefine kalendere, så koselig å lage til hverandre.
    Sist jeg lagde en kalender til mannen min måtte jeg tømme de siste ti lukene på nyåret. For han hadde glemt hele greia, hihihi....
    Men min kalender er fylt opp av han og dagens luke i huset mitt er nå åpnet :)
    Ha en flott adventstid og en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  12. Heldige du som har en mann som scrapper en kalender til deg, d skulle jeg likt å se her i huset! Kjempeflotte kalendere begge to!
    Ønsker deg en kjempekoselig adventstid!
    -klæm-

    SvarSlett
  13. Så flotte kalendere dere har laget til hverandre. Skjønner jo at alle har gledet seg til 1. desember hjemme hos dere. Ha en fin adventstid. Klem

    SvarSlett
  14. oi oi oi så flotte guro!! sååå morro å ha hver sin kallender da! og ekstra gøy når gutta går inn for det og, og faktisk fikser :P
    Her i hus er det kun ungene som har fått pakkekallender i år, dem satt jeg oppe med til klokka 02:00 forrige natt :P :P
    Men selv har ikke prioritert kallender i år, får satse på neste år LOL eller en liten gave til meg selv via litt nett shopping hehe
    fortsatt god bedring til deg!
    klemmmmmmmmmm

    SvarSlett
  15. Så gøy at dere har laget kalendere til hverandre! Moro at du fikk mannen din med på det! Kjempe fine ble de begge to også! :) Kos dere med kalenderene deres og juleforberedelsene i førjulstiden! Synd vi ikke fikk møtt deg sist helg, men vi tar det igjen! Klem

    SvarSlett
  16. Wooow så stilig at dere har laget kalendere til hverandre.
    Kjempe fine var dem.
    God bedring og ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  17. Åååå,disse var fiiine♥
    Så gøy at dere har laget adventskalender til hverandre♥
    Jeg har en kalender,jeg og:) Har ordnet det i en byttering på scrapping.no. Bare scrappeting i den,kjempegøy!

    SvarSlett
  18. Så flotte kalendere! ♥
    Neste år må jeg prøve meg på denne også :-)

    Håper du har fine førjulsdager!

    Klem :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails