søndag 24. oktober 2010

Candytrekning

Jeg får ikke lastet opp bilder til bloggen om dagen, vet ikke helt hvorfor. Litt irriterende, men det ordner seg vel. Trekningen blir dermed uten bilder. (Etter litt tips her og der fikk jeg det til :))

Eldstemann fikk æren av å trekke blandt de 108 som deltok i candyen min; og den heldige vinnerenen ble




.....




.....




.....





.....





.....






Gratulerer så masse!!!
Hvis du sender meg addressen din på epost, så kommer candyen din vei om ikke så lenge :-D



Det ble en liten interessekonflinkt blandt de små i huset da storebror fikk trekke; så lillesøster har trukket en "trøstepremie"

Denne går til Vibeke
Hvis du sender meg addressen din på epost  kommer en overraskelse i posten :D

Tusen takk til alle dere som var med og feiret; kjempemoro!

Ha en super uke; så er jeg forhåpentligvis på plass igjen med kort når blogger blir "venner" med meg igjen ;-)

Klem Guro

8 kommentarer:

  1. grattis til heldige vinnere :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til både hovedpremievinner og trøstepremie! =D

    Krangler litt med opplastingen til tider jeg også. Har merket meg at det kan lønne seg å lagre det man har skrevet, gå ut av redigeringen, og gå inn igjen. Da har det ofte løst seg. Håper du slipper trøble så fælt med det, og ønsker deg en god dag. :)

    SvarSlett
  3. Hei, og guri malla så heldig jeg er!:) Veldig stas Guro, hils å takk sønnen!:)
    Sender deg adressen på e-post.
    Nå gleder jeg meg til pakke i posten!
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer!

    Hehe... smilte og humret godt da jeg leste om interessekonflikten. :D

    SvarSlett
  5. Gratulerer Ida og Vibeke! :)
    Takk for koselig spor på Life-bloggen min! :) Virkelig hyggelig.
    Lykke til med Blogger-problemene, jeg har ikke hatt noen ennå men *bank i bordet* !
    Marja

    SvarSlett
  6. Gratulerer til Ida og Vibeke!!
    Kos dere med premien:-)

    SvarSlett
  7. Så kult! Men jeg heter Veronica:) Har sendt deg mail:P

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails