lørdag 15. mai 2010

Bursdagskort

I dag harjeg laget et konvoluttkort til en mann. Gjort det enkelt, følte det passet best til denne anledningen.
Skal lage et lite kort inni og, men det publiserer jeg ikke før dagen, just in case noen skulle lure seg innom og føle seg truffet ;-)

Dagen i dag har gått med til flørting med gressklipperen og forsøk på å utrydde skvalderkål fra hagen. Foreløpig "leder" skvalderkålen stort, men in time, er den historie ;-)

Ha en herlig kveld og takk for alle de koselige kommentarene, de gjør meg veldig glad!

Guro


18 kommentarer:

  1. Nydelige farger, passer bra til en herre. Kjempefint kort ihvertfall!
    Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  2. Kjempefint konvoluttkort:)
    Ha en fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  3. Veldig fint konvoluttkort, og det flotte vintagekortet i forrige innlegg tok helt pusten fra meg!!
    KANONBRA!!!
    Ha en fin mai-helg, og takk for koselige kommentarer i bloggen min! Klem!

    SvarSlett
  4. Kjempeflott papir du har brukt her, og da må det jo bli bra ! Håper mottakeren også setter pris på det :-)

    SvarSlett
  5. fint kort :-) og kortet i forrige innlegg var bare kanon!!

    Når det gjelder skvalderkålen din påstårr min bror at å klippe det ned virker. hvis du luker å ikke får med alle røttene kommer den med fornyet kraft!! jeg skal prøve for 1. gang denne sesongen selv.

    klem Gunn-Eirill

    SvarSlett
  6. Så flott kort, Guro :-)Herlige papirer i flotte farger :-) Ha en fin kveld :-)....og en flott 17 mai feiring :-)

    SvarSlett
  7. For et lekkert kort Guro (",) Sliter selv med skvalderkål. Er det noen flere som har tips blir jeg kjempeglad!
    God 17.mai, klem fra Karin

    SvarSlett
  8. Flott herrekort :) nydelig papir du har brukt.

    Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  9. Kjempefint konvoluttkort Guro.

    Ha en fin dag og kos deg masse i morgen.
    Klem Connie

    SvarSlett
  10. For et flott konvoluttkort:) Disse er bare så lekre, og passer til mange anledninger. Jeg har selv laget mange slike! Ha en flott 16 mai.

    SvarSlett
  11. Så flott konvoluttkort!

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  12. Flott konvoluttkort, Guro!

    Ha en fin søndag og 17 mai feiring! Klem Laila.

    SvarSlett
  13. Kjempeflott konvoluttkort ! Fine papirer du har brukt!
    Du får hive deg over skvalderkålen og vise hvem som er sterkest, hi,hi:o)

    Klem :o)

    SvarSlett
  14. Nydelig konvoluttkort Guro! Og med et av de vakreste ark ever! Lurer på om ikke jeg skal lage et sånt snart, tror det er nesten ett år siden sist gang!
    Ha en super dag, håper du vinner i hagen din :)
    (Og antigrønne fingre som jeg har, så aner jeg ikke engang hva skvaldrekål er...)
    Klem

    SvarSlett
  15. åh.... noget så super flot altså.

    SvarSlett
  16. Det var et stilig konvolutt-kort til en mann....lenge siden jeg har laget et slikt kort...men ble innspirert nå......
    Klem.

    SvarSlett
  17. Nyyydelig konvoluttkort! Lekkert!!

    Ønsker deg en herlig 17. mai i morgen!
    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord, det setter jeg veldig stor pris på!

Thank you som much for taking the time to leave a comment, I really appreciate it!

Andre kort

Related Posts with Thumbnails